کد خبر : 1685695 | 05 خرداد 1399 ساعت 12:35 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونیو پیزی

ژاوی یک روز سرمربی بارسا می‌شود، شک نکنید

آنتونیو پیزی، همبازی ژاوی در بارسلونا می‌گوید او آینده بلوگرانا است و حتما به بارسا برخواهد گشت.

ژاوی یک روز سرمربی بارسا می‌شود، شک نکنید

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو پیزی، ستاره سابق بارسلونا و همبازی ژاوی در این تیم می‌گوید ژاوی آینده بلوگرانا است و بدون شک روزی به عنوان مربی به باشگاه خود برخواهد گشت. ژاوی به عقیده پیزی منتظر است تا فرصت مناسب را پیدا کند و به تیم محبوبش برگردد.

 

ژاوی که یکی از اسطوره‌های بزرگ بارسلونا و از پرورش‌یافتگان آکادمی لاماسیا است هفده سال درخشان را در باشگاه کاتالان سپری کرده، با پیراهن آبی‌اناری 767 بازی انجام داده، هشت بار قهرمان لالیگا و چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است. ژاوی که این روزها در السد قطر تمرین مربی‌گری می‌کند با شایعات زیادی درباره بازگشتش به بارسا مواجه بوده است.

 

1498704

 

آنتونیو پیزی ستاره سابق بارسا و همبازی ژاوی در این تیم، در این باره به دیلی‌میل گفت:" اینکه ژاوی تصمیم گرفته فعلا برای هدایت بارسا برنگردد به نظر من نشان‌دهنده ارزیابی درست او از موقعیت است. ژاوی نمی‌خواهد در بازگشت مربی همبازی‌های سابقش شود و در عین حال نمی‌خواهد بدون تجربه کافی دست به چنین ریسکی بزند".

 

همبازی ژاوی در ادامه صحبتهایش گفت:" من کوچکترین شکی ندارم که ژاوی و بارسلونا در آینده به هم خواهند رسید. نمی‌دانم این اتفاق دو سال دیگر می‌افتد، پنج سال یا هشت سال ولی ژاوی سرمربی بارسلونا خواهد شد، در این شک نکنید".

 

ستاره سابق بارسا در پاسخ به این سوال که آیا ژاوی برای مربی‌گری در بارسا باید صبر کند تا همبازی‌های مشهورش مثل لیونل مسی و جرارد پیکه بازنشسته شوند گفت:" فکر نکنم این لزوما عامل تعیین‌کننده‌ای باشد ولی معتقدم هر فردی برای قبول یک چالش بزرگ باید به این احساس برسد که برای آن چالش آماده است".

 

 

دیدگاه‌ها