کد خبر : 1685711 | 05 خرداد 1399 ساعت 13:37 | 12.8K بازدید | 1 دیدگاه

استوک آهنی خیلی درد دارد

خلیل آزمون و آرزوهای بزرگش برای سردار

برنامه ورزش و مردم فلش بکی به زندگی آزمون در روسیه زد که دو سال پیش ضبظ شده بود؛ یعنی 2 سال پیش که هنوز سردار در زنیت بازی نمی کرد.

خلیل آزمون و آرزوهای بزرگش برای سردار

به گزارش "ورزش سه"،بخشی از زندگی سردار آزمون امروز سوژه یکی از برنامه های تلویزیونی بود.

شروع این گفتگو با مادر سردار آزمون بود که اینطور حرف می زد:« خدایا مشکل کشای کار من شو که ان شاالله سردار خوب بازی کند.» 


سپس سردار در حالی مادرش را به آغوش کشیده بود و پدرش را در فاصله یک متری اش می دید، گفت:« من اگر روزی به امید خدا پدر شوم، مثل بابایم نمی شوم. که نگذارم بچه ام، درس نخواند.» 


این گفتگو با خنده سه نفره این خانواده خاتمه یافت و سکانس بعدی به در حالی که سردار و پدر و مادرش روی یک مبل سه نفره نشسته بودند، شروع شد....

 

سردار در مورد خانواده اش گفت:« من کلا خانواده فانی داریم که خیلی به ما خوش می گذرد.» 


پس از این صحنه دوباره به سکانس قبلی بازگشتیم که سردار و پدر و مادرش ایستاده بودند و بازیکن زنیت در حال صحبت بود:« زمانی که من بچه بودم، خیلی در ورزش پارتی می شد. اگر من می خواستم به والیبال بروم، حتما می توانستم پدرم را به عنوان پارتی انتخاب کنم. واقعا هم والیبالم خوب بود و همه می گفتند والیبالم بهتر از فوتبال است ولی پدرم همیشه من را به فوتبال تشویق می کرد، چون از والیبال خیری ندیده است.» 

 

سپس حرف های پدر آزمون که به صورت جداگانه ضبط شده بود، پخش شد و او گفت:« دوست داشتم سردار پیشرفت کند و به تیم های خوب برود  و این بزرگترین آرزوی من بود.» 

 

بار دیگر به سکانس مبل سه نفره بازگشتیم و سردار در حال حرف زدن بود:« دور و اطرافیانم خیلی به من می گویند که اگر ما جای تو بودیم، فلان کار را می کردیم ولی من به آنها می گویم که من فقط همین پدر و مادر را دارم و نمی خواهم بعدا شرمنده این ها بشوم.» 

 

ادامه این گزارش تصویری بخشی از تمرینات سردار در کازان بود و اینکه چطور به این جایگاه رسیده است. او در این مورد در حالی که روی یک صندلی تنها نشسته بود، گفت:« هیچ کس نمی تواند درک کند که با استوک آهنی بیایند روی پایت چقدر درد دارد؛ آن هم در هوای سرد. لیگ روسیه خیلی فیزیکی است ولی دارم عادت می کنم و فوتبالم دارد شبیه آنها می شود.» 

 

بخش بعدی این گزارش ویدئویی در خیابان ضبط شده بود و سرمای هوا را می شد از نوع لباس هایی که سردار به تن کرده بود، به وضوح تشخص داد. شروع صحبت های او در این بخش در مورد زبان روسی و سخت های آن بود و گفت:« زبان روسی خیلی خیلی سخت است و حتی دانشجوها هم خیلی از این موضوع گلایه دارند.» 

 

آزمون سپس با اشاره به الگوی حرفه ای خود در ایران و خارج از ایران حرف هایش را ادامه داد:« الگوی من زلاتان ابراهیموویچ است و الگوی داخلی ام علی دایی است.» 

 

بخش دیگری از این گزارش تدوین شده، پدر سردار آزمون را در حال تماشای بازی فرزندش در استادیوم نشان می داد و و صحنه بعدی سردار را نشان می داد که به استرس پدرس در هنگام تماشای بازی، لبخند می زد.

 

بخش دیگر این ویدئو در خیابان بود و یک راننده روسی در حال گفتگو با سردار و پدرش بود. خلیل آزمون گفت که او به ایران و مملکت خودش سلام رسانده و برای هر دو آرزوی موفقیت کرده است.


در نهایت پس از خنده چند راننده تاکسی در بخش قبلی به بخش انتهایی این ویدئوی ضبط شده در روسیه رسیدیم که سردار در مورد آرزویش حرف می زند و می گوید:« به امید خدا بتوانم در بازی های تیم ملی همیشه موفق باشیم و شما را خوشحال کنم و این آرزوی من است.»

دیدگاه‌ها