کد خبر : 1685725 | 05 خرداد 1399 ساعت 14:48 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب برای تیم های خواهان ماسیمیلیانو آلگری

گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد که ماسیمیلیانو آلگری در آستانه بازگشت به فوتبال و سرمربی گری قرار دارد.

خبر خوب برای تیم های خواهان ماسیمیلیانو آلگری

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمیلیانو آلگری ۵ فصل فوق العاده را در یوونتوس پشت سر گذاشت. او با این تیم تورینی تمام جام‌های داخلی ممکن را درو کرد و اگرچه در کسب جام لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود اما دوبار با یوونتوس به فینال این رقابت‌ها راه یافت تا کارنامه پرباری را از خود ثبت کرده باشد.

 

آلگری اما در تابستان گذشته بالاخره از یوونتوس جدا شد و جای خود را به مائوریتزیو ساری داد. در حالی که بعد از آن شایعاتی درباره تیم بعدی این سرمربی ۵۱ ساله مطرح شد اما او ترجیح داد که مدتی به دور از فوتبال باشد.

 

 

1449148

 

 

حالا و در همین رابطه گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که ماسیمیلیانو آلگری در آستانه بازگشت به فوتبال قرار دارد. بر اساس گزارش گاتزتا آلگری ترجیح می‌دهد که در ایتالیا به سرمربیگری ادامه دهد اما به به نظر می رسد که گزینه چندانی برای او در سری آ وجود نداشته باشد؛ موضوعی که می تواند او را مجبور به ترک ایتالیا و سرمربیگری در کشور دیگری کند.

 

از طرفی گفته می‌شود در صورتی که اوله گنار سولسشر نتواند در فصل پیش رو سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای منچستریونایتد کسب کند، از هدایت شیاطین سرخ بر کنار خواهد شد و به احتمال فراوان آلگری به اولترافورد خواهد رفت. از طرف دیگر گفته می‌شود که این سرمربی ایتالیایی یکی از گزینه‌های جانشینی توماس توخل در پاری سن ژرمن نیز محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها