کد خبر : 1685727 | 05 خرداد 1399 ساعت 14:51 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

ناجی: ارزیابی عملکرد داوران مشکل است ولی ..

دشواری های داوران فوتبال قطر برای بازگشت

مدیر اجرایی گروه داوری فدراسیون فوتبال قطر از مشکلات داوران برای بازگشت به میادین حرف زده است.

دشواری های داوران فوتبال قطر برای بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که فدراسیون فوتبال قطر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که باقیمانده فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ فوتبال این کشور (لیگ ستارگان و جام حذفی) در فاصله زمانی جمعه ۳ مرداد و چهارشنبه ۵ شهریور برگزار خواهد شد.

 

حالا ناجی ال جووانی ، مدیر اجرایی گروه داوری این فدراسیون از بازگشت داوران برای تمرینات خبر داده و گفته است:« به داوران استراحتی 10 روز داده شده ولی آنها از ابتدای ماه ژوئن تمرینات آماده سازی‌شان را شروع خواهند کرد. بخش دوم و ویژه تمرینات هم از نیمه دوم ژوئن آغاز خواهد شد.»


الجوینی تأیید کرده بازگشت داوران به تمرینات از اول ژوئن با همان برنامه فعلی یعنی تمرین از راه دور و در خانه است؛ البته علاوه بر این ها از طریق سخنرانی از راه دور و برقراری ارتباط آنلاین، روش های آمادگی جسمانی به داوران اعلام خواهد شد.

 

الجوینی همچنین تاکید داشته که داوران تا زمانی که تایید مقامات تصمیم ساز فدراسیون را نداشته باشند، به تمرینات معمول در ورزشگاه بازنخواهند گشت و همچنان به صورت انفرادی تمرین می کنند.

 

همچنین ناجی ال جووانی تصریح کرده است: « همه داوران قبل از از سرگیری مسابقات لیگ، تحت آزمایش کرونا قرار خواهند گرفت.»

 

سوالی ازناجی الووانی در رابطه با سطح آمادگی داوران قطری بوده است، که او اینطور به این سوال واکنش نشان داده است:« اکنون ارزیابی سطح داوران دشوار است و آنها باید ابتدا به  تمرینات معمول بازگردند، تا بتوانند سطح و تناسب اندام خود را بازیابند و سپس قبل از شروع مسابقات تست های لازم را انجام دهند.»

 

وی با توضیح اینکه ارزیابی سطح آمادگی جسمانی و بدنی داوران در حال حاضر دشوار است، اضافه کرد:« این بدان معنا نیست که آنها تمرین ندارند؛ بلکه آنها تمرینات منظمی را در خانه پشت سر می گذارند ولی خب مسلم است که تمرینات تیمی با تمرینات انفرادی کاملا متفاوت است. من اطمینان دارم که همه داوران قبل از شروع مسابقات لیگ در اوج آمادگی فنی، فکری و بدنی قرار خواهند گرفت.»

دیدگاه‌ها