کد خبر : 1685742 | 05 خرداد 1399 ساعت 15:35 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

راز سه گانه تاریخی اینتر؛ جذب بازیکنان عصبانی!

مدیر ورزشی سابق اینتر معتقد است یکی از رموز قهرمانی های اینتر در فصل 10-2019 جذب بازکینان عصبانی بوده است.

راز سه گانه تاریخی اینتر؛ جذب بازیکنان عصبانی!

به گزارش "ورزش سه"، فصل 10-2019 برای اینتر فوق العاده سپری شد. اینتر تحت هدایت ژوزه مورینیو توانست تمام جام های فصل را کسب کند. آنها در سری آ از رم سبقت گرفته و قهرمان شدند. در کوپا ایتالیا نیز بر رم پیروز شدند و در فینال لیگ قهرمانان با غلبه بر بایرن مونیخ جام قهرمانی را بالای سر بردند تا سه گانه ای تاریخی برای این باشگاه رقم بخورد.

 

 

1073349

 

 

بسیاری نقش مورینیو درآن سه گانه را بیشتر از هر چیزی می دانند اما مارکو برانکا مدیر ورزشی وقت اینتر، نقش بازیکنان را نیز بسیار حائز اهمیت می داند.

او در این رابطه به TMW گفت:« در آن فصل ما یک تحول اساسی در ترکیب تیم ایجاد کردیم. کلید کسب سه گانه بسیار ساده بود. بازیکنانی را به خدمت گرفتیم که از سوی باشگاه های شان کنار گذاشته شده بودند و انگیزه های بالایی برای اثبات خود داشتند. آنها عصبانی بودند و ما در اینتر از این عصبانیت به خوبی سود بردیم.»

 

تابستان 2009 سامی اتوئو مورد توجه پپ گواردیولا قرار نداشت و از بارسا راهی اینتر شد.  وسلی اسنایدر در همین شرایط از رئال به اینتر پیوست. دیگو میلیتو و تیاگو موتا از جنووا، ماریگا از پارما، لوسیو از بایرن، پاندف از لاتزیو و ویویانو از برشا دیگر بازیکنانی بودند که همان تابستات جذب اینتر شدند و فصلی خاطره انگیز را رقم زدند.

 

 

1433764

 

دیدگاه‌ها