کد خبر : 1685757 | 05 خرداد 1399 ساعت 17:17 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

جانَر اَرکین:

دی بوئر در اینتر فوتبالم را نابود کرد

مدافع چپ تیم ملی ترکیه یک دوره حضور کوتاه مدت ناموفق را در اینترمیلان تجربه کرد.

دی بوئر در اینتر فوتبالم را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، جانَر اَرکین ستاره سابق فنرباغچه که اکنون در بشیکتاش بازی می کند و بیش از 50 بازی ملی هم در کارنامه دارد، تابستان 2016 و پس از شش فصل بازی برای فنر، به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر شد. هدایت اینتر در آن مقطع بر عهده فرانک دی بوئر بود ولی سرمربی هلندی اعتقادی به جانر نداشت و او پس از نیم فصل به بشیکتاش قرض داده شد.

تابستان 2017 نیز قرارداد جانَر با بشیکتاش دائمی شد؛ بدون اینکه حتی یک بازی رسمی برای اینتر انجام داده باشد. او در این قضیه دی بوئر را مقصر می داند.

 

 

1498783

 

 

جانَر در مصاحبه با اینتر نیوز و در مورد دوران حضورش در باشگاه نراتزوری گفت:« فکر می کردم قدمی رو به جلو در فوتبالم خواهد بود و در تیمی بازی خواهم کرد که برای فتح جام های بزرگ می جنگد اما  همه چیز متفاوت رقم خورد.

 

 

1498782

 

 

رفتار فرانک دی بوئر با من وحشتناک بود. او من را از تیم بیرون گذاشت انگار من بازیکن تیم جوانان هستم و همین باعث نابودی فوتبالم شد. دی بوئر من را مجبور کرد تا جدا از تیم تمرین کنم و این یک بی احترامی کامل نسبت به من بود که هرگز درکش نکردم. فکر می کنم قصد داشت من را وادار به جدایی از اینتر کند.»

 

جانَر اَرکین  از سال 2017 برای بشیکتاش بازی می کند و در این تیم بازیکن ثابت محسوب می شود. او فصل جاری در 32 بای توانسته سه گل به ثمر برساند و 11 پاس گل بدهد.

 

دیدگاه‌ها