کد خبر : 1685786 | 05 خرداد 1399 ساعت 18:40 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با با لا کواترا

لائوتارو به خاطر پول بیشتر به بارسا می رود

پائولو سوسا معتقد است هدف لائوتارو از انتقال به بارسا دریافت دستمزد بیشتر است.

لائوتارو به خاطر پول بیشتر به بارسا می رود

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی پس از دو سال بازی برای اینتر قصد ترک این باشگاه و پیوستن به بارسا را دارد.

 

 

1498291

 

 

قرارداد لائوتارو با اینتر تا 2023 اعتبار دارد و در آن بند فسخ 111 میلیون یورویی هم گنجانده شده است. بندی که فعال کردنش در شرایط اقتصادی پساکرونا برای بارسلونا غیرممکن است و به همین دلیل باشگاه کاتالان در اندیشه معاوضه بازیکن با اینتر است.

در بارسلونا بر این اعتقادند که هدف لائوتارو هم تیمی شدن با لیونل مسی است ولی برخی منتقدان بر این باورند که دستمزد بالاتر در بارسا، لائوتارو را وسوسه کرده است.

 

 

1498809

 

 

پائولو سوسا ستاره پرتغالی سابق یوونتوس و اینتر که مدتی هدایت فیورنتینا را هم برعهده داشت، معتقد است حریص بودن لائوتارو و اهمیت دادن به پول باعث شده تا او به جدایی از اینتر ترغیب شود.

سوسا به "لا کواترا" گفت:« نمی دانم لائوتارو چه می خواهد؟ او عضوی از یک تیم بزرگ مثل اینتر است و واقعا نمی دانم به چه چیز فکر می کند. این دسته بازیکنان، با یک تیم قرارداد 4 ساله می بندند؛ در حالی که هیچ شهرتی در فوتبال نداشتند و پس از یکی دو سال درخشش، به خاطر پول تیم خود را تغییر می دهند. معتقدم لائوتارو حرص پول دارد و به پول، بیشتر از وفاداری فکر می کند.»

 

 

1495129

 

 

یکی از بازیکنانی که گفته می شود اینتر به جای انتقال لائوتارو از بارسا طلب خواهد کرد، آرتورو ویدال است. سوسا معتقد است جذب ویدال به سود اینتر خواهد بود:« ویدال یک خرید مفید برای اینتر محسوب می شود. او ستاره ای است که هر تیمی را تقویت می کند. آنتونیو کونته به خوبی روی ویدال از دوران حضورشان در یووه شناخت دارد و معتقدم در انتخاب بازیکن هم بسیار خوب عمل می کند.

ویدال بازیکنی فداکار در زمین است و همه توانش را در میدان می گذارد. او به اینتر جان تازه ای خواهد داد و از هر حیث یک فوتبالیست کامل است.»

 

دیدگاه‌ها