کد خبر : 1685791 | 05 خرداد 1399 ساعت 19:28 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

آنها پول‌ها را مدیریت می‌کنند، ما نه؛

تشابه جم به قطر از نگاه افاضلی

سرمربی پارس جنوبی می‌گوید درآمدهای شهرهای جم و عسلویه بی‌شباهت با کشور قطر نیست.

تشابه جم به قطر از نگاه افاضلی

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی در حاشیه انجام تست کرونا اظهار کرد: در دوران قرنطینه توانستیم خودمان را خیلی خوب آماده کنیم. اولین تیمی بودیم که تمرینات مجازی را برگزار کردیم که بسیار سازماندهی شده بود. البته تمرین مجازی جبران تمرین در زمین چمن را نمی‌کند.

 

او ادامه داد: کیفیت‌های تمرین مجازی و چمنی بسیار متفاوت است ولی کمترین ضرر را نسبت به سایر تیم‌ها داشتیم و توانستیم خیلی خوب تمرینات را مدیریت کنیم و حداقل‌های استانداردهای بدنی را داشته باشیم تا آمادگی جسمانی بازیکنان حفظ شود.

سرمربی پارس جنوبی با تاکید بر اینکه تمرین در زمین چمن و فوتبالی بسیار بهتر است، ابراز کرد: بخاطر برخی مشکلات بودجه که هنوز هم موفق نشدیم آن بودجه و پولی که به ما تخصیص پیدا کرده را بگیریم، در آغاز کارمان یک سری اشکالاتی داشتیم و نتوانستیم به موقع تست‌گیری و تمریناتمان را شروع کنیم.

افاضلی در خصوص تست‌گیری کرونا از اعضای تیم پارس جنوبی عنوان کرد: تیم یکی مانده به آخر هستیم که آزمایش‌ها را انجام می‌دهیم ولی خوشبختانه امروز این اتفاق انجام شد.

 

او با اشاره به مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی گفت: جم، شهر آبرومندی است و ندار نیست. آن چیزی که درجم و عسلویه است، عینا در قطر هم وجود دارد و تمام ثروت قطر از آنجا می‌آید. ما هم این شرایط را داریم و این امکانات کنار جم است، پس، نمی‌شود پول نداشته باشیم. پول هست ولی ما نتوانستیم ساختارهای مناسب داشته باشیم، این پول‌ها را مدیریت کنیم و به دلیل عدم مدیریت، نتوانستیم این پول‌ها را بگیریم.

دیدگاه‌ها