کد خبر : 1685795 | 05 خرداد 1399 ساعت 19:35 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: قرار نیست فقط ارلینگ هالند را مهار کنیم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد دیدار با دورتموند تعیین کننده قهرمانی نیست.

هانسی فلیک: قرار نیست فقط ارلینگ هالند را مهار کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در شرایطی که چهار امتیاز بیشتر از دورتموند دارد، فردا شب در خانه این تیم مهمان زنبورها خواهد بود. هانسی فلیک در نشست مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و در مورد شرایط تیمش و البته غیبت تماشاگران صحبت کرد.

 

هانسی فلیک گفت: "این دیدار یک مسابقه ویژه خواهد بود. ما امیدواریم که مسابقه سه شنبه شب یک دیدار جذاب برای هواداران باشد. نتیجه هر باشد قرار نیست سرنوشت این فصل بوندسلیگا با این یک دیدار مشخص شود. در حال حاضر شرایط جدول لیگ بسیار متعادل است و فوتبال جذابی در پیش خواهد بود. قرار گرفتن این دو تیم مدعی برابر هم خوشایند خواهد بود، اما بعد از مسابقه با دورتموند هم چند دیدار دیگر خواهیم داشت.

 

1497611

 

در مقابل دورتموند نشان خواهیم داد که می توانیم حتی بدون حضور تماشاگران نیز با شور و شوق فراوانی بازی کنیم. این یک هفته مهم برای ما است. ما سه پیروزی را پیش رو داریم. ما می خواهیم عنوان را در مونیخ، جایی که متعلق به آن است به دست آوریم.

 

بازی بدون تماشاگر خاص است. حضور تماشاگران برای هر تیمی الهام بخش خواهد بود، اما باید با این شرایط کنار بیاییم و باید اوضاع را پذیرفت. در دیدار مقابل فرانکفورت نتیجه مثبتی گرفتیم، اما هنوز هم جا برای پیشرفت وجود دارد. مالکیت توپ اهمیت زیادی دارد زیرا باعث می شود خیال تیم راحت باشد، اما اگر توپ در اختیار تیم رقیب قرار گرفت باید آن را به سرعت پس بگیریم."

 

رویارویی ارلینگ هالند و رابرت لواندوفسکی: "این اولین فصل هالند است، بنابراین حالا برای مقایسه او با لواندوفسکی خیلی زود است. رابرت در سالهای اخیر همیشه عملکردی در سطح جهانی داشته، اما ارلینگ هالند نیز یک استعداد بزرگ است. ارلینگ هالند گلزن جوانی است، اما تمام تمرکز او معطوف به مهار او نخواهد بود."

دیدگاه‌ها