کد خبر : 1685835 | 05 خرداد 1399 ساعت 23:33 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

جولن لسکات:

ماندن دی بروین در سیتی قطعی نیست

جولن لسکات، مدافع سابق منچسترسیتی در مورد احتمال جدایی کوین دی بروین از این تیم صحبت کرد.

ماندن دی بروین در سیتی قطعی نیست


به گزارش "ورزش سه"، اگر محرومیت منچسترسیتی از شرکت در دو فصل آتی لیگ قهرمانان قطعی شود، ممکن است ستاره های بزرگی از جمله کوین دی بروین این تیم را ترک کنند. اما جولن لسکات مدعی شد او نیز در گذشته چنین شرایطی را تجربه کرده و امیدوار است ستاره بلژیکی در ورزشگاه اتحاد ماندگار شود.

 

1481908

 

جولن لسکات گفت: "دشوار است بگوییم دی بروین حتما در سیتی می ماند و فقط خود او از آینده خبر دارد. اما من کاملا می فهمم که او چه می گوید، زیرا این شرایط را هنگام حضورم در اورتون تجربه داشتم. شرایط من در اورتون خوب بود و من از حضور در این تیم لذت می بردم. اما با خودم فکر می گردم حالا که در اوج قرار دارم، ماندن در اورتون چقدر واقع بینانه است. چقدر باشگاهی مانند اورتون می تواند مانند منچسترسیتی برای قهرمانی مبارزه کند.

 

روندی در تصمیم گیری من برای ترک اورتون و انتقال به سیتی برای فتح عناوین وجود داشت و من مطمئن هستم که این شرایط برای کوین دی بروین نیز مشابه خواهد بود. اگر او تصمیم به ترک سیتی بگیرد، به دنبال رفتن به تیمی خواهد بود که بیشترین شانس را برای فتح لیگ قهرمانان دارد. البته من در نهایت امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد و کوین دی بروین تصمیمی برای جدایی از منچسترسیتی نداشته باشد."

دیدگاه‌ها