کد خبر : 1685854 | 06 خرداد 1399 ساعت 02:34 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

از استرس تا صبح نخوابیدم

شاکری: با وجود کرونا بهتر است لیگ را برگزار نکنند

یونس شاکری، مهاجم تیم فوتبل گل‌گهر سیرجان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با این وضعیت بهتر است بازی‌های لیگ برتر را برگزار نکنند.

شاکری: با وجود کرونا بهتر است لیگ را برگزار نکنند

به گزارش "ورزش سه"، یونس شاکری در گفت‌وگو با تسنیم، در ارتباط با مثبت شدن تست کرونای برخی از بازیکنان گل‌گهر و تعطیلی تمرینات این تیم گفت: نمی‌دانم چرا تمرینات تیم‌ها شروع شد و بازیکنان بعد از شروع تمرینات تست دادند. این کار باید قبل از استارت تیم‌ها انجام می‌شد و حالا مشخص نیست در ادامه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. تمرینات تیم ما هم که تعطیل شده و این شرایطی که ایجاد شده است اصلا خوب نیست.

 

وی ادامه داد: وقتی اعلام کردند که چند بازیکن تیم ما کرونا گرفته‌اند، از استرس تا صبح نخوابیدم تا اینکه به من گفتند اسمم در بین آنها دیده نمی‌شد و کمی از این استرس کم شد. البته من برای هم‌تیمی‌هایم ناراحت است، آنها خانواده دارند و در این شرایط با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند. یک هفته قبل از ما تست گرفته بودند که همه تست‌ها منفی بود، اما حالا تست چند نفر مثبت بوده است. همه ما در کنار هم هستیم و هیچ تضمینی وجود ندارد که کسی این بیماری را نگیرد.

 

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه ما استرس داریم و خانواده‌های‌مان شرایط سختی را تجربه می‌کنند، با این وضعیت بهتر است بازی‌های لیگ برتر برگزار نشود. حتی حرف زدن در مورد این موضوع وحشتناک است و امیدوارم در نهایت مسئولان تصمیم خوبی بگیرند.

دیدگاه‌ها