کد خبر : 1685866 | 06 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره لورکوزن، گزینه سیتی برای جایگزینی سانه

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچسترسیتی برای پر کردن جای خالی لروی سانه در فصل آینده، لئون بیلی، وینگر بااستعداد باشگاه آلمانی لورکوزن را انتخاب کرده است.

ستاره لورکوزن، گزینه سیتی برای جایگزینی سانه

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید باشگاه منچسترسیتی که انتظار دارد وینگر آلمانی‌اش لروی سانه را امسال تابستان از دست بدهد، برای پر کردن جای خالی او لئون بیلی، ستاره باشگاه بایر لورکوزن را انتخاب کرده و قصد دارد برای خرید او 40 میلیون پوند پرداخت کند.

 

1498901

 

بر اساس   این گزارش لروی سانه به احتمال بسیار زیاد امسال تابستان اتحاد را ترک کرده و به کشورش آلمان برخواهد گشت. انتظار می‌رود از فصل آینده شاهد حضور لروی سانه در بایرن مونیخ باشیم. دیلی‌میل می‌گوید منچسترسیتی چند فصلی است که به لئون بیلی علاقه‌مند شده و فعالیت‌های او را زیر نظر دارد. حالا با خروج سانه، مدیران سیتی تصمیم گرفته‌اند زمان مناسب برای خرید بیلی فرا رسیده.

 

1498902

 

لئون بیلی، وینگری اهل جامائیکا است که در تیم ملی این کشور بازی می‌کند. این بازیکن 22ساله چپ پا است ولی با هر دو پایش کار می‌کند. گواردیولا ترجیح می‌دهد وینگرهایش توان بازی در هر دو جناح را داشته باشند و لئون بیلی مثل رحیم استرلینگ می‌تواند این خواسته گواردیولا را برآورده کند.

 

 

دیدگاه‌ها