کد خبر : 1685867 | 06 خرداد 1399 ساعت 09:47 | 4.6K بازدید | 3 دیدگاه

در تمرین نه تونل ضدعفونی داریم نه ضد عفونی کننده؛

مرادمند: دوست دارم لیگ فردا آغاز شود

مدافع تیم شهر خودرو میگوید مسئولان این تیم باید تلاش بیشتری انجام دهند تا موارد بهداشتی را برای بازیکنان رعایت کنند.

مرادمند: دوست دارم لیگ فردا آغاز شود

به گزارش ورزش سه، محمدحسین مرادمند مدافع بلند قامت تیم شهرخودرو در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تست کرونا و برگزاری تمرینات گفت: ما تست کرونا را دادیم و در تمرین هم فقط دویدیم و تمرینات هوازی انجام دادیم. نتایج تست هنوز به دست ما نرسیده و استرس آن را داریم. اما وقتی می‌گویند بروید سر تمرین دیگر چاره ای نیست.

 

وی در پاسخ به این سوال که به نظر او سرنوشت لیگ باید چگونه باشد، عنوان کرد: به نظرم لیگ اگر برگزار شود بهتر است. اما باید بتوانیم بهداشت را رعایت کنیم که البته این مورد فقط در پرسپولیس و استقلال و چند تیم دیگر وجود دارد. بقیه تیم ها از جمع ما از لحاظ بهداشتی در حد روستا هستیم.

 

مرادمند افزود: اگر من کرونا گرفتم چه کسی جواب زن و بچه من را می‌دهد؟ من دوست دارم بگویند فردا بازی برگزار می‌شود چون خودم خیلی دلتنگ هستم اما باید بهداشت هم رعایت شود. سر تمرین ما یکی از نکاتی که رییس ستاد مبارزه با کرونا گفت را نداریم، نه تونل ضدعفونی و نه حتی ضدعفونی کننده! ما لباس بهداشتی هم نداریم. من از این موضوع گله دارم اما گله ام به آقای حمیداوی نمی‌رسد چون او پرداختی ها را به موقع داشته و باشگاه همه چیزش خوب است اما مسئولان تیم رسیدگی نمی‌کنند.

 

1480479

 

مدافع شهرخودرو درباره مشکلات این تیم توضیح داد: چمن ما چمن خوبی نیست و اصلا نمی‌شود روی آن تمرین کرد، باشگاه قائم مقام دارد و آقای حمیداوی به او وظیفه داده که این مشکلات را برطرف کند، نمی‌شود که در هر مورد مالک شخصا کار را انجام دهد. در این سه ماه مسئولان تیم چه میکردند که ما سر تمرین های نمی‌توانیم دستمان را بشوییم؟ ما با این درصد بهداشت میتوانیم بازی کنیم؟ آقای حمیداوی بنده خدا پول خرج کرده اما مسئولان حتی یک لباس تمرینی ساده هم به ما نمی‌دهند. من می‌گویم بهداشت را رعایت کنیم و بازی ها برگزار شوند چون همه دلتنگ فوتبال هستیم و می‌خواهیم دوباره بازی کنیم و کری خوانی هواداران را ببینیم.

 

او همچنین تاکید کرد: این حرف به آقای حمیداوی نمی‌خورد، او همه کار کرده و همه زورش را زده تا تیم بهتر شود. اما مسئولان تیم باید به خودشان بیایند، من هم خانواده دارم و بقیه بازیکنان هم همینطور هستند. آقای سرآسیایی سرمربی ما هم استرس دارد چون در قبال بازیکنان مسئول است.

 

وی در پایان با اشاره به افت فنی مسابقات در شروع گفت: فاصله بین دو لیگ یک ماه است اما الان سه ماه شده که تعطیل بوده و صددرصد کیفیت پایین می‌آید. اما مسئله این است که کرونا از بین نخواهد رفت تا این که واکسن بیاید، تا آن موقع ما چه خواهیم کرد؟ مگر شما می‌توانید بگویید تا حالا سرما نخورده‌اید؟ کرونا هم مثل همان است. ما باید بهداشت را رعایت کنیم و بازی ها آغاز شوند.

دیدگاه‌ها