کد خبر : 1685868 | 06 خرداد 1399 ساعت 09:49 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ ترسی از رقابت با حریفانم ندارم

قشقایی: خوشحالم دوباره می‌توانم دست به میله شوم

ملی‌پوش وزنه‌‎برداری گفت: خداراشکر شرایطی فراهم شده که می‌توانیم پس از چند ماه دوباره دست به میله شویم.

قشقایی: خوشحالم دوباره می‌توانم دست به میله شوم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، حافظ قشقایی در مورد آغاز تمرینات ورزشی خود اظهار داشت: در این مدت که اماکن ورزشی تعطیل بود تمریناتم را به صورت اختصاصی زیر نظر پدرم داشتم تا از آمادگی نسبی دور نشوم، اما از این هفته شرایطی فراهم شده تا بتوانم‌ همراه با سایر دوستانم در شهر دالاهو به تمرین بپردازیم و از این بابت خوشحالم که پس از چند ماه دوباره می‌توانیم دست به میله شویم.

 

وی افزود: در این چند ماهی که اردوی تیم ملی تعطیل بود هم با مربیان تیم ملی و دبیر فدراسیون در ارتباط بودیم تا از نحوه تمرینات و برنامه‌های کادرفنی اطلاع پیدا کنیم. احتمال می‌دهم از مهر مسابقات در سطوح بین‌المللی شروع شود در این صورت باید سعی کنیم، بتوانیم خودمان را به شرایط مطلوب برای حضور در رقابت‌ها برسانیم.

 

ملی‌پوش وزنه‌‎برداری تصریح کرد: البته در این شرایط فعلی که در آن قرار داریم وضعیت برای تمام ورزشکاران دنیا یکسان است و چاره‌ای نیست باید با آن خودمان را تطبیق دهیم. اگر یک سال زودتر به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شدم از شانس زیادی برای رفتن به توکیو برخوردار بودم. از آنجایی که فعلاً در سطوح جهانی مسابقه‌ای تدارک دیده نشده بالطبع نباید برنامه جدی داشته باشیم تا به مصدومیت دچار نشویم.

 

قشقایی در مورد اینکه برنامه‌اش تا بازی‌های آسیایی چیست، گفت: در حال حاضر پس از شروع مسابقات تمام هدف و برنامه‌ریزی من این است که بتوانم در مسابقاتی که به روی تخته می‌روم بهترین عملکردم را ارائه دهم. پس از آن هم برای بازی‌های آسیایی با توجه به اینکه هر مدال برای کاروان ایران از اهمیت به سزایی برخوردار است می‌خواهم در نخستین حضورم در آن رقابت‌ها خوشرنگ‌ترین مدال را برای کشورم به دست بیاورم و در این بین هم هیچ ترسی از نام و آوازه حریفانم ندارم و تمام تمرکزم روی خودم است.

دیدگاه‌ها