کد خبر : 1685869 | 06 خرداد 1399 ساعت 09:51 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه تجدید نظر مهاجم ایرانی در دادگاه عالی ورزش

قدوس: برای قرارداد با اوئسکا تحت فشار قرارگرفتم

سامان قدوس بازیکن تیم ملی ایران اعلام کرد که برای قرارداد با باشگاه اوئسکا اسپانیا تحت فشار بوده است.

قدوس: برای قرارداد با اوئسکا تحت فشار قرارگرفتم
به گزارش" ورزش سه" به نقل از heraldo آنچه سامان قدوس پیش از این در دعوای حقوقی با باشگاه اوئسکا به خاطر عدم موفقت در امضای قرارداد گفته بود با امروز تفاوت دارد. 

فیفا بعد از امضای دو قرارداد با اوئسکا وآمیان قدوس را 4 ماه محروم کرد محرومیتی که انتظار می رفت حتی طولاتی تر هم باشد. جلسه رسیدگی آنلاین دادگاه داوری ورزش در مورد پرونده سامان قدوس روز گذشته 6 ساعت به طول انجامید و در آن سامان قدوس برادرش را به عنوان شاهد داشت. براساس گزارش این رسانه اسپانیایی در این جلسه حرف هایی از سوی قدوس و شاهدش زده شد که با حرف های آن ها روز دادرسی در فیفا متفاوت بوده است. او در جلسه فیفا گفته بود که هدفش بازدید از اوئسکا بوده ولی اکنون می گوید که او برای امضای قرارداد تحت فشار قرار گرفته است. او در سفر به اسپانیا نه تنها برادرش را به همرا بود و بلکه مدیربرنامه اش و همچنین کوئیک پینا نماینده اسپانیایی نیز در کنارش بودند. در حقیقت این وکیل اسپانیایی بود که مذاکرات را از طریق صفحاتش در شبکه های اجتماعی اعلام کرد و چند عکس از قدوس در کنار رئیس باشگاه اوئسکا ، آگوستین لاسوزا منتشر کرد.

این اتفاق به تابستان سال 2018 برمی گردد که اوئسکا خواهان جذب مهاجم ایرانی شد و توافق کرد که او با مبلغ سه میلیون یورو به مدت چهارفصل به این تیم بپیوندد. او اما به سوئد بازگشت و در نهایت با قراردادی 4 میلیون یورویی به آمیان فرانسه رفت.

باشگاه اسپانیایی بعد از آن به فیفا شکایت کرد و اسنادی که ارائه کرده شامل قراردادی با امضای سامان قدوس و همچنین ایمیل های رد و بدل شده بین طرفین است. او این اسناد را به فیفا داد اما در میان جرائمی چون محرومیت برای جبران خسارت اوئسکا ، قدوس و اوسترسوند به پرداخت 4 میلیون یورو به اوئسکا محکوم شدند.

بعد از آن هم قدوس و هم باشگاه سوئدی تصمیم به درخواست تجدید نظر گرفتند و بعد از دادرسی دیروز قرار است نتیجه آن توسط دادگاه عالی ورزش اعلام شود.

دیدگاه‌ها