کد خبر : 1685870 | 06 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

راه‌حل بارسا برای دمبله؛ سناریوی فیلیپ کوتینیو

بارسلونا که از فروش عثمان دمبله به دلیل قیمت بالای او ناامید شده حاضر است او را به صورت قرضی واگذار کند؛ بارسا شرایطی مثل انتقال قرضی کوتینیو به بایرن را برای او هم هدف گرفته.

راه‌حل بارسا برای دمبله؛ سناریوی فیلیپ کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که این روزها در میانه بحران کووید19 با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند از آنجا که می‌داند در شرایط امروز امکان فروش عثمان دمبله با قیمت بالایی که دارد عملا وجود ندارد حاضر است به پیشنهادهای انتقال قرضی او هم گوش دهد. بارسلونا شرایطی مثل انتقال قرضی کوتینیو به بایرن مونیخ را هدف گرفته و اگر بتواند دمبله را به این شکل واگذار کند خوشحال خواهد شد.

 

1498906

 

تابستان گذشته بایرن حدود 12 میلیون یورو برای یک سال حضور قرضی کوتنییو در این تیم به بارسا پرداخت و گفته می‌شود دستمزد او در بایرن هم 12 میلیون یورو بوده. بایرن البته این گزینه را داشت که در پایان فصل او را با پرداخت 120 میلیون یورو دائمی کند. بارسا انتظار نداشت بایرن دست به چنین خریدی بزند ولی انتظارش این بود که کوتینیو در بایرن به شدت موفق شده و در نتیجه قیمتش به بهایی که آنها در سال 2018 برایش پرداخته بودند یعنی 160 میلیون یورو نزدیک شود.

 

1498905

 

حالا بارسلونا که از فروش سریع دمبله در سال جاری ناامید شده سناریوی مشابهی را برای او طراحی کرده. بارسا دمبله را پنج ماه قبل از کوتینیو به مبلغ 105 میلیون یورو از دورتموند خریداری کرد و طبق قرارداد باید به او 40 میلیون یورو هم پاداش و ملحقات اضافی پرداخت می‌کرد. بارسا حالا امیدوار است با واگذاری قرضی  دمبله از کاهش بیشتر ارزش او در  بازار جلوگیری کند.

 

 

دیدگاه‌ها