کد خبر : 1685873 | 06 خرداد 1399 ساعت 10:06 | 16.3K بازدید | 3 دیدگاه

آغاز ماجراجویی حقیقی با بازگشت به محل کار! (عکس)

دروازه بان نساجی با شروع جدی تمرینات اکنون امیدوار است طی دیدارهای باقیمانده نظر مثبت هواداران پرشور قائمشهری را بار دیگر به خود جلب کند.

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا حقیقی که در بازگشت دوباره به فوتبال ایران اکنون نساجی را به عنوان یک چالش جدی انتخاب کرده، طی دیدارهایی که برای این تیم به میدان رفته توانسته نمایش موفقی از خود به جا بگذارد و خیلی زود به محبوبیت لازم در بین سکوها دست یافته است.

 

با توجه به شرایط نساجی مازندران در جدول اما هواداران این تیم امیدوارند طی دیدارهای باقی مانده، شاگردان محمود فکری موفق شوند به امتیازات لازم برای بقای این تیم دست یابند. جایی که نساجی دیدارهای سختی در ادامه لیگ برتر با تیم‌های مدعی پیش رو خواهد داشت و اهمیت دستیابی به امتیاز آنها را امیدوار به رسیدن به هدف‌شان در بقا خواهد کرد.

 

حقیقی با عنوان یکی از ارزشمندترین و موثرترین بازیکنان این تیم البته از اهمیت زیادی در ادامه مسابقات برای نساجی برخوردار خواهد بود و تجربه بالای این بازیکن نقش تعیین کننده‌ای برای این هدف و سهمیه بقا خواهد داشت و باید دید گلر نساجی قادر خواهد بود با واکنش ‌های خود آنها را امیدوارتر نگه دارد یا خیر. او بعد از آخرین تمرین با این تیم با جمله "بازگشت به محل کار" به استقبال شروع دوباره رقابت‌ها و ماجراجویی جدیدش در ادامه بازی‌ها رفته‌ است.

 

1498912

 

1498913

دیدگاه‌ها