کد خبر : 1685875 | 06 خرداد 1399 ساعت 10:14 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی قطعی دو بعلاوه دو سرخپوش

صحبت‌های مهم گل‌محمدی درباره نقل و انتقال پرسپولیس

در فاصله باقیمانده تا پایان فصل و در شرایطی که شایعات درباره نقل و انتقالات پرسپولیس افزایش یافته، سرمربی این تیم کدهای جالبی داده است.

صحبت‌های مهم گل‌محمدی درباره نقل و انتقال پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در واکنش به احتمال تمدید قرارداد با بازیکنان این تیم، مدعی شد که به مدیریت باشگاه اعلام کرده به 90 درصد شاکله کنونی تیم نیاز دارد.

 

طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره آینده بازیکنانی چون بشار رسن، مهدی ترابی، علی علیپور و ... شکل گرفته است. در این ارتباط یحیی گل محمدی اعلام کرده احتمال ادامه همکاری باشگاه با این بازیکنان و دیگر نفراتی که احتمال جدایی‌شان وجود دارد به خود بازیکن و خواسته‌اش برای تمدید قرارداد است.

 

گل محمدی در اینباره اینطور توضیح داده است: بخشی از تصمیم گیری برای ماندن دست خود بازیکن است به جهت قراردادی که دارد. ممکن است قراردادش تمام شده باشد و یا اینکه بندی در قرارداد دارد که اگر بخواهد می‌تواند جدا شود. به هر صورت هرچقدر ما برای ماندن آنها تلاش کنیم فایده‌ای ندارد. 

 

سرمربی سرخ‌ها با اشاره به اینکه در خصوص نقل و انتقالات و جمع بندی برای لیست فصل آینده پرسپولیس جلساتی با مدیریت باشگاه دنبال کرده اینطور توضیح داده است: با این حال با صحبتی که در باشگاه داشتم تاکید بر این بود که حداقل 90 درصد تیم باید حفظ شود تا استخوان‌بندی و شاکله پابرجا بماند. یکسری بازیکنان مثل بیرانوند و استوکس و یکی دو نفر دیگر می‌روند اما اکثر بازیکنان با ما هستند و به باشگاه اعلام شده که نیاز داریم و باید تمدید شود. 

 

گل محمدی با اعلام اینکه به زودی با بازیکنان مدنظر خود برای فصل آینده پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد خواهند نشست، یک چالش جدید برای نفرات مازاد شکل داده است: برنامه ما این است که قبل شروع تمرینات با بازیکنانی که در این تیم زحمت کشیدند و مورد قبول هستند، قراردادشان تمدید و بتوانیم به قراردادشان از نظر مالی و فصلی اضافه کنیم.

دیدگاه‌ها