کد خبر : 1685879 | 06 خرداد 1399 ساعت 10:19 | 12.9K بازدید | 2 دیدگاه

بازیکنان پرسپولیس قهرمان به دنیا آمده‌اند

گل‌محمدی: فوتبال نباید تعطیل شود

سرمربی پرسپولیس در آخرین صحبت‌هایش نسبت به حواشی شروع دوباره مسابقات و جنجال‌هایی که در این رابطه شکل گرفته واکنش نشان داد.

گل‌محمدی: فوتبال نباید تعطیل شود

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در خصوص دوری دو ماه و اندی شاگردانش از تمرینات گروهی و میزان آمادگی شاگردانش گفت: واقعا هفتاد روز خیلی سخت را گذراندیم. برای ما فوتبالیست‌ها و فوتبالی‌ها خیلی سخت بود این دوران را سپری کنیم. برای من به شخصه خیلی سخت بود. به هر صورت خوشبختانه تصمیم خوبی برای فوتبال گرفته شد و آن این که تمرینات و مسابقات ادامه پیدا کند.

 

وی با اشاره به شروع دوباره مسابقات می‌گوید: به نظرم یک تصمیم شجاعانه گرفته شد و علی رغم همه فشارهایی که وجود داشت و خیلی‌ها دوست نداشتند، بنابر شرایط خودشان لیگ ادامه پیدا کند، تمرینات ما شروع شد و از بازیکنان یک تست آمادگی جسمانی گرفتیم. شرایط بچه‌ها بد نیست و بعد از این مدت انتظار این که اوضاع خوبی داشته باشند، انتظار درستی نیست. به نظرم با انجام تمرینات اختصاصی و داشتن بازی‌های تدارکاتی یک ماه فرصت خوبی برای شروع مسابقات است.

 

گل محمدی درباره برنامه‌اش برای آماده سازی بازیکنان نیز گفت: برای بازیکنان نگرانی ندارم چون با نفراتی کار می‌کنیم که ذهنیت خیلی قوی و قهرمانی دارند. من در مصاحبه‌های قبلی هم گفته‌ام که این بازیکنان قهرمان به دنیا آمده‌اند. در چند ماه گذشته یکسری مشکلات از جمله مشکلات مالی بود که خوشبختانه با تلاش اعضای هیات مدیره به خصوص آقای رسول پناه بخش عمده‌ای حل شد. واقعا جا دارد از ایشان و هیات مدیره تشکر داشته باشیم که زحمات زیادی کشیدند تا این مشکلات حل شود. 

 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم تیم از نظر مالی به یک ثبات خوب رسیده و جلساتی که با تیم داشتیم همه اذعان داشتند که این مشکلات در حال برطرف شدن است و بدهی‌هایی که در فیفا داریم به زودی حل خواهد شد. نگرانی خاصی وجود ندارد به جز مسائل بهداشتی که برای مرتفع شدن آن هر روز محل تمرین ضدعفونی شده و بچه‌ها چک می‌شوند. هر هفته از بازیکنان تست کرونا می‌گیریم و جا دارد از بچه‌های پزشکی تیم آقای دکتر حقیقت و آقای دکتر علیپور تشکری داشته باشیم در کنار تدارکات و ماساژورها که فضای تمرین را به خوبی آماده می‌کنند تا بچه‌ها در یک فضای پاک کار کنند.

 

1472034

 

گل محمدی درباره درخواست برخی تیم‌ها برای تعطیلی لیگ نیز گفت: مساله‌ای که الان در رسانه‌ها می‌بینیم این است که همه مشاغل و حرفه‌ها باز شده است. حتی رستوران‌ها و دیگر مجامع عمومی باز شدند تا مردم به کارشان برسند. اگر فوتبال را بخواهند تعطیل کنند تصمیم درستی نیست. در هر صورت ما تافته جدا بافته از جامعه و اجتماع نیستیم و ما فوتبالی‌ها باید در این جامعه حضور پیدا کنیم.

 

سرمربی سرخ‌ها با ابراز گلایه‌اش درباره شروع تمرینات در برخی تیم‌ها پیش از اعلام تست‌ها گفت: مساله مهم این است که شغل ما فوتبال است و خود من به شخصه کار دیگری ندارم. اگر قرار است فوتبال را تعطیل کنند واقعا چه زمانی می‌خواهند شروع کنند؟ آیا باید منتظر واکسن کرونا باشیم که معلوم نیست چه موقع می‌آید. یک سال دیگر یا هشت ماه دیگر. به هرحال همه اقشار جامعه ما این مشکل را دارند و باید با این مساله کنار بیاییم، با رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها که برای همه اعضا مهم است. یک گلایه و صحبت با فدراسیون و فدراسیون پزشکی ورزشی داریم و این است که قبل از انجام تست‌ها یکسری تیم‌ها تمرین خودشان را شروع کردند. یک مساله‌ای که خیلی به شناسایی افراد مبتلا کمک کرده این است که فوتبال شروع شد.

 

وی در پایان گفت: خیلی از این افرادی که مشخص شده مبتلا به این ویروس هستند اگر تست نمی‌دادند پنهان می‌ماندند و امکان سرایت در خانواده خودشان بود. درخواستم از همه فوتبالی‌ها نه به خاطر اینکه در صدر جدول هستیم این است که فوتبال نباید تعطیل شود. تمام مخارج ما از فوتبال تامین می‌شود و اگر فوتبال تعطیل شود هم مربیان و هم فوتبالیست‌ها ضرر خواهند کرد. این بدترین تصمیم ممکنه است که بخواهند فوتبال را تعطیل کنند. این اتفاق بیفتد چه موقع لیگ را شروع کنند.

دیدگاه‌ها