کد خبر : 1685886 | 06 خرداد 1399 ساعت 11:31 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

رزاق پور: بین بازیکنان جدید و قدیم تفرقه انداختند؛ 

درد و دل های بازیکن تیم امید از ماجراهای این تیم !

ابوالفضل رزاق پور می گوید کاری که در مورد تیم ملی امید انجام شده، بی سابقه بوده است.

درد و دل های بازیکن تیم امید از ماجراهای این تیم ! 

به گزارش "ورزش سه، تیم ملی امید پس از تصمیمات پراشتباه مدیریتی در نهایت با مربیگری استیلی و تیمی متفاوت از آنچه زلاتکو کرانچار در مرحله اول مقدماتی که بازی ها در تهران برگزار می شد، راهی تایلند شد و با یک تساوی، یک شکست و یک پیروزی از صعود به مرحله حذف بازماند.


یکی از نکات این تیم ندادن پول پاداش برخی بازیکنان تیم بوده که در تمامی اردوها از بازی های آسیایی جاکارتا گرفته تا مرحله اول مقدماتی در تهران حضور داشتند ولی از اردوی آخر جا ماندند. این پاداش مبلغ 18 میلیون تومان بوده است که تنها به نفراتی داده شده که در بازی های تایلند حضور داشتند.


ابوالفضل رزاق پور در همین رابطه با خبرنگار ما صحبت کرده و می گوید:« یک کاری کردند که بی سابقه بود. ما حتی با تیم جوانان که به جام جهانی رفتیم، بعد از یک  سال پاداش هایمان را دادند. اینطور نبود که به یک سری بدهند و یک سری ندهند. درست نیست پاداش آن تدار کات 60 ساله که شب عید خانه اش نرفت را ندهند.  به یک سری بازیکنان که در مرحله آخر بودند، پاداش دادند ولی کسایی که تیم را به مرحله دوم رسانده بودند و فیکس بازی کرده بودند، پاداش تعلق نگرفت. بازیکنایی مثل من نگرفتیم. چرا؟ چون دست ما از همه جا کوتاه بود و کسی به حرف ما گوش نمی کرد. این پول را اصلا حمید خان به رایزنی کرد ولی فقط به یک سری دادند. اصلا نمی دانیم چقدر پول بوده و چقدر پاداش داده شده.


او ادامه داد:« با این کار حمید خان را خراب کردند. چند بار هم اقدام کرد ولی کو گوش شنوا !  نصف آن تیم که تیم را به مرحله دوم بردند، پاداش نگرفته اند. آیا این انصاف است. ما دو سال در آن تیم بودیم. شب عید ما کنار خانه مان نبودیم. ما گاهی با 10 نفر تمرین می کردیم. از نظر باشگاهی خیلی ضرر کردیم. مربیان باشگاهی هم حق داشتند و می گفتند کنار ما نیستید. از آن طرف هم از خانواده دور بودیم. این ها البته همه برای پرچم ایران بوده ولی درست نیست که حق یک سری ها را ندهید و آنهایی که به مسابقات نهایی می روند را پاداش بدهید. من می دانم بازیکنی که با همین پول می خواستند اجازه خانه پدرشان را بدهند. برخی ها این 18 میلیون کمکشان می کرد و معلوم است که آه آن بچه پشت تیم است. این کار یک نوع تفرقه هم بین بازیکنان قدیمی و جدید ایجاد کرد.» 


صحبت های آخر رزاق پور در مورد نتیجه نگرفتن تیم بود، که اینطور کوتاه در موردش صحبت کرد:« در مورد نتیجه نگرفتن هم که به اندازه کافی در موردش صحبت شده و من دیگر چیزی نمی گویم.»

دیدگاه‌ها