کد خبر : 1685891 | 06 خرداد 1399 ساعت 11:44 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل اسکالونی

لائوتارو برای موفق شدن در بارسا باید بجنگد

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین می‌گوید لائوتارو مارتینز در صورت انتقال به بارسلونا باید برای بدست آوردن جایگاه مناسب در این تیم بجنگد و خودش را ثابت کند.

لائوتارو برای موفق شدن در بارسا باید بجنگد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین می‌گوید شاگردش در آلبی‌سلسته، لائوتارو مارتینز در صورت ترک اینترمیلان و انتقال به بارسلونا باید برای بدست آوردن جایگاه مناسب در این تیم بجنگد و خودش را ثابت کند.

 

1498931

 

اخیرا شایعات درباره انتقال لائوتارو از اینتر به بارسلونا اوج گرفته. درخشش لائوتارو در اینتر باعث شده مدیران بارسلونا او را به عنوان جایگزینی ایده‌آل برای لوئیس سوارز پا به سن گذاشته ارزیابی کنند.

 

اسکالونی در یک مصاحه رادیویی در پاسخ به سوالی درباره آینده لائوتارو و شایعات درباره انتقالش به بارسا گفت:" اگر لائوتارو به بارسلونا برود به نظرم کیکه ستین سرمربی بارسا به دنبال راهی برای استفاده از او در ترکیب تیمش می‌گردد. لائوتارو باید برای بدست آوردن جایگاهش در این تیم بجنگد و از خود گذشتگی کند".

 

سرمربی آلبی سلسته در ادامه گفت:" بیرون آوردن لائوتارو از اینتر کار ساده‌ای نیست. من دوست دارم لائوتارو بازی کند و دائم در شرایط مسابقه باشد. لائوتارو مهاجمی است که آینده درخشانی دارد و می‌تواند در کنار هم‌تیمی‌هایش موفق باشد".

 

 

دیدگاه‌ها