کد خبر : 1685893 | 06 خرداد 1399 ساعت 11:48 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی نفرات برتر مسابقات تکواندو غیرحضوری تکاوران

دومین دوره رقابتهای تکواندو غیر حضوری پومسه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

معرفی نفرات برتر مسابقات تکواندو غیرحضوری تکاوران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رقابتهای پومسه تکاوران با همکاری نزدیک هیأت تکواندو استان البرز با حضور ۱۹۳ تکواندوکار از ۱۶ کشور خارجی و ۲۳ استان داخلی در دو بخش مردان، زنان و در هشت رده سنی همزمان با عید سعید فطر به صورت آنلاین برگزار و در نهایت نفرات برتر معرفی شدند.

 

از نکات مهم این دوره حضور استاد بزرگ ابوالقاسم حسن زاده، بنیانگزار تکواندو البرز به عنوان میهمان ویژه در این دوره از مسابقات بود. ضمن اینکه در این دوره برای نخستین بار در ایران و جهان، بازیکنان مجاز به انتخاب ارسال ویدئو یا اجرای زنده بودند، که با استقبال خوبی روبرو شده بود. ضمن اینکه حضور چندین قهرمان جهان، کشور و عضو تیم‌های ملی و نیز شرکت ۱۶ کشور از سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا، سطح رقابت‌ها را بسیار بالا برده بود.

 

نخستین اجرای پومسه آنلاین توسط «دیوید اولیوارس لیرا» انجام شد که می‌توان عنوان کرد که در تاریخ تکواندو جهان بی نظیر بود. این تکواندوکار شیلیایی دقایقی پس از ۱۲ بامداد به وقت کشورش با کسب امتیاز ۰۸/۷ در رقابتی تنگاتنگ با نفرات اول و دوم از ایران (۰۹/۷) به رتبه سوم دست یافت.

 

قضاوت این مسابقات که به صورت زنده از صفحات اجتماعی پخش می‌شد توسط داوران البرزی انجام شد.

 

در پایان هم در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سالنرگس بلغند و سامیار صالحی، در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال محدثه صادقی و محمد مهدی یعقوبیان، در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال تارا مرادی و علی موسا نیا، در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال مریم بهزاد و عبدالحمید نظم ده، در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال همتا حاجیلوی، سید محسن فاریابی، در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال زهرا میربزرگی و عباس رفیعی، در رده سنی ۶۱ تا ۶۵ محمد علی تقی پور و رده سنی بالای ۶۵ سال غلامرضا ضرابی موفق به کسب مدال طلا شدند.

دیدگاه‌ها