کد خبر : 1685896 | 06 خرداد 1399 ساعت 11:56 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

حریف پرسپولیس سومین تیم پرافتخار قطر می‌شود؟

تیم الدحیل فرصت این را دارد که با حفظ روند فعلی عنوان قهرمانی لیگ قطر را تصاحب کند و به سومین تیم پرافتخار این لیگ تبدیل شود.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه استاد الدوحه در شماره امروز خود با اشاره به جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر، الدحیل را به عنوان شانس اول قهرمانی در این لیگ معرفی کرده است. الدحیلی ها با 42 امتیاز صدر جدول قرار دارند و الریان را به عنوان جدی ترین تعقیب کننده، در فاصله 4 امتیازی خود می‌بینند. همچنین السد با هدایت ژاوی ارناندس، 10 امتیاز تا صدر فاصله دارد و در فاصله 5 هفته تا پایان، عملا شانس قهرمانی به حساب نمی‌آید.

 

در صورتی که الدحیل قهرمان لیگ برتر شود، به هفتمین جام خود در لیگ قطر خواهد رسید و در کنار العربی و الغرافه به سومین تیم پرافتخار قطری تبدیل خواهد شد. این تیم که پیش تر با نام لخویا شناخته می‌شد، اولین قهرمانی خود را سال 2011 تجربه کرد اما پس از آن با نتایجی درخشان توانست 5 قهرمانی دیگر هم به دست بیاورد و حالا در آستانه کسب هفتمین جام است.

 

نکته مهم درباره لیگ ستارگان قطر این است که السد با 14 قهرمانی همچنان غیرقابل دسترس به نظر می‌رسد و احتمالا تا یک دهه بعد نیز پرافتخارترین تیم قطری خواهد ماند اما شاگردان ژاوی این فصل عملکرد خوبی نداشته اند.

 

با این حال حریف آسیایی پرسپولیس یعنی الدحیل در سه هفته آتی لیگ قطر سه بازی حساس را برابر ام صلال، الغرافه و السد خواهد داشت که همین مسابقه ممکن است قهرمانی این تیم را تهدید کند.

 

1498935

دیدگاه‌ها