کد خبر : 1685898 | 06 خرداد 1399 ساعت 12:12 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود؛ تست گرونا و نگرانی بزرگ از جنوب

اعضای سپیدرود با توجه به مشکلات مالی که گریبان آنها را گرفته، هنوز موفق به پشت سر گذاشتن تست کرونا نشده‌اند.

سپیدرود؛ تست گرونا و نگرانی بزرگ از جنوب

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه با اعلام ستاد مبارزه با کرونا و همچنین سازمان لیگ، تمرینات تیم‌های لیگ برتری از چندی دیگر باید برای ادامه مسابقات استارت بخورد، سپیدرود یکی از تیم‌‎هایی است که هنوز موفق به انجام تست کرونا برای دریافت مجوز تمرین نشده است.

 

با توجه به حساسیت بالای این تست و مشکلاتی که پیش از این گیلان در خصوص کرونا با آن مواجه بود، مسوولان سپیدرود به شدت پیگیر مراحل انجام این تست هستند که البته با بحران مالی و هزینه بالای این تست‌ها با کیت لازم با مانع مواجه شده است.

 

هزینه تست پزشکی برای کرونا حدود 35 تا 40 میلیون برای تمامی اعضای این تیم برآورد شده که هنوز به مرحله تامین بودجه نرسیده است. البته مدیران این باشگاه به دنبال این هستند تا در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی گیلان بتوانند شرایط انجام تست را شکل دهند. با این حال موضوع مهم اینجاست که تست به شکل دو مرحله ای و یکی پیش از شروع تمرینات و دیگری قبل از آغاز مسابقات خواهد بود که این موضوع هزینه زیادی را روی دوش باشگاه قرار خواهد داد.

 

موضوع نگران کننده دیگر برای سپیدرودی‌ها، در اختیار داشتن 6 بازیکن جنوبی و اهوازی است که هنوز در رشت حاضر نشده‌اند و با توجه به اینکه اکنون استان خوزستان به عنوان یکی از مراکز قرمز و خطرناک کرونا معرفی شده، نگرانی بزرگی را شکل داده تا آنها به دنبال تست گیری مجزا برای این بازیکنان باشند. 

 

در نهایت مسوولان سپیدرود در نظر دارند در دو بخش و بعد از تعامل با دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بازیکنان بومی و غیربومی خود تست مربوطه را به عمل بیاورند و احتمالا این موضوع فردا انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها