کد خبر : 1685902 | 06 خرداد 1399 ساعت 12:16 | 40.7K بازدید | 1 دیدگاه

شیر پیر و مصدومیتی که شاید گران تمام شود

خداحافظی ناگهانی ایبرا در 38 سالگی؟(عکس)

مصدومیت زلاتان در جریان تمرین میلان هواداران او را در بهت و حیرت فرو برده و حالا سوال اساسی این است که آیا زلاتان با این سن و سال می‌تواند دوباره به فوتبال برگردد؟

خداحافظی ناگهانی  ایبرا در 38 سالگی؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جالب‌ترین واکنش‌ها به مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ در تمرین آث میلان، واکنش روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت بود که از تیتر " آی، آی، ایبرا" استفاده کرد. تیتری که نشان می‌دهد دنیای فوتبال، هواداران میلان و شیفتگان اسطوره سوئدی از احتمال جدی بودن مصدومیت او و بازنگشتنش به فوتبال با توجه به سن و سال بالای او تا چه حد نگران و حیرت‌زده هستند.

 

1498937

 

گاتزتا در گزارش خود می‌گوید هشدار به میلان، زلاتان ابراهیموویچ در تمرین این تیم از ناحیه ساق پا دچار مصدومیتی شده که ممکن است مدتها او را از میادین دور نگه دارد. زلاتان لنگ لنگان و در حالی که مشخص بود درد می‌کشد از زمین بیرون رفت و هم‌تیمی‌هایش با چشمهای وحشت‌زده به سرعت به سمت او رفتند تا کمکش کنند.

 

گاتزتا می‌گوید ابتدا گمان می‌رفت زلاتان آشیل پاره کرده باشد ولی بعد مشخص شد که عضله ساق پای او آسیب جدی دیده و به احتمال زیاد پاره شده. این بدترین خبر ممکن برای میلان و دوستداران زلاتان بود چرا که با توجه به 38سالگی او این احتمال را مطرح کرده که او ممکن است دیگر قادر به بازگشت به فوتبال حرفه‌ای نباشد. احتمالی که باعث شد گاتزتا از تیتر پرحسرت " آی ایبرا، آی ایبرا" برای گزارش خود استفاده کند.

 

1498939

 

بر اساس این گزارش همه چیز در پایان یک بازی دستگرمی در تمرین میلان اتفاق افتاد. ایبرا ناگهان در ساق پای راست خود احساس درد شدید کرد و لنگ لنگان بیرون رفت. قرار است امروز معایناتی دقیق و کامل روی او انجام شود. نگرانی میلان از آن جهت است که در ماه فوریه هم مصدومیت از ناحیه همین ساق پا باعث شده بود او بازی مقابل ورونا را از دست بدهد. .

 

نتیجه هر چه باشد، حتی اگر زلاتان برای همیشه مجبور به خداحافظی از فوتبال نباشد، آث میلان در شروع مجدد سری آ بدون شک یکی از مهمترین و آماده‌ترین بازیکنانش را از دست داده است. چرا که زلاتان در دوران قرنطینه با تیم هامربی سوئد که بخشی از سهامش را در اختیار دارد تمرین می‌کرد و توانسته بود خود را در شرایط تمرینی حفظ کند.

 

 

دیدگاه‌ها