کد خبر : 1685910 | 06 خرداد 1399 ساعت 12:47 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

فدراسیون ایران به اتحادیه جهانی گزارش داد؛

آدرس و تلفن 150 کشتی گیر در اختیار نادو

فدراسیون کشتی، در نامه ای شرحی از اقدامات خود را در راه مبارزه با دوپینگ به اطلاع اتحادیه جهانی رساند.

آدرس و تلفن 150 کشتی گیر در اختیار نادو

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که علیرضا دبیر ریاست فدراسیون کشتی را برعهده گرفته، از عزم جدی خود برای مبارزه با دوپینگ خبر داده. در همین راستا اقدامات زیادی در ماههای اخیر انجام شده که رییس فدراسیون کشتی ترجیح داده، گزارشی از این اقدامات را به اطلاع مسئولان اتحادیه جهانی هم برساند.


در نامه فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی به تشکیل کمیته مبارزه با دوپینگ، استفاده از متخصصان در این حوزه، افزایش دوبرابری آزمایشات انجام شده در رویدادهای داخلی، برگزاری جلسات با ستاد مبارزه با دوپینگ ایران (نادو) و برنامه ریزی برای انجام آزمایشات بیشتر تا 6 برابر در تمامی رویدادهای داخلی از جمله مسابقات قهرمانی کشور، رقابت های لیگ، اردوها و... اشاره شده است.


همچنین در این نامه فدراسیون کشتی ایران از عزم جدی خود برای مبارزه با دوپینگ و در اختیار قرار دادن آدرس منزل و شماره تلفن بیش از 150 کشتی گیر آزاد و فرنگی به مسئولین نادو برای انجام تست های سرزده خبر داده است.


درج نام افراد متخلف (دوپینگی) بر روی سایت فدراسیون، گرفتن تعهدنامه از کشتی گیران در بدو ورود به اردوهای آماده سازی برای جلوگیری از دوپینگ و ملزم کردن آن ها در برابر پذیرفتن مسئولیت محرومیت ها و جریمه های مربوط به آن و برگزاری کارگاه های آموزشی در مورد مواد نیروزا از دیگر اقدامات در دستور کار فدراسیون است که گزارش آن به اتحادیه جهانی ارسال شده است.

دیدگاه‌ها