کد خبر : 1685914 | 06 خرداد 1399 ساعت 12:57 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ ووشو در تیرماه

مسئولان فدراسون ووشو با اتخاذ تمهیدات لازم به منظور برگزاری لیگ برتر ووشو، سعی دارند هر طور شده پرونده لیگ سال 98 را در تیرماه ببندند.

برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ ووشو در تیرماه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، لیگ ووشو در سال 98 یکی از مسابقاتی بود که پس از رسیدن به مراحل پایانی به دلیل شیوع کرونا نیمه تمام باقی ماند. مراحل فینال و نیمه نهایی لیگ برتر بزرگسالان و جوانان و همچنین دسته یک در بخش مردان و مراحل نیمه نهایی و فینال لیگ برتر بانوان ووشو مسابقاتی هستند که برگزار نشده  و وضعیت آن نامشخص است. ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در مصوبه آخر خود رشته ووشو را جز رشته های پربرخورد محسوب کرد تا بدین ترتیب هنوز زمان قطعی برای آغاز تمرینات و مسابقات این رشته اعلام نشود. 

 

 با توجه به اینکه برگزاری مسابقات نیمه کاره و تعیین تکلیف لیگ 98 جرزو اولویت های فدراسیون ووشو محسوب می شود،  مسئولان سازمان لیگ ووشو منتظر صدور مجوز کتبی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هستند تا بلافاصله با تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده دو مرحله باقی مانده این رقابتهای را برگزار کنند.

 

در همین راستا اقدامات و تمهیدات ویژه ای انجام شده. سالن اختصاصی مسابقات ووشو در محل این فدراسیون در چند نوبت به صورت کامل گندزدایی و ضدعفونی شده و قرار است در روزهای برگزاری مسابقات نیز دوباره انجام شود. همچنین تمامی شرکت کنندگان در روزهای مسابقه باید ماسک و دستکش داشته باشند. رقابتها نیز بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

 

مسئولان فدراسیون ووشو امیدوارند با انجام این تمهیدات ویژه و رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی مجوز برگزاری مسابقات برای تیرماه صادر شده و مراحل باقی مانده از لیگ های ووشو را در اوایل تیرماه برگزار کنند تا پرونده مسابقات لیگ سال 98، در تابستان امسال بسته شود.

دیدگاه‌ها