کد خبر : 1685921 | 06 خرداد 1399 ساعت 13:17 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمزاوی: نگرانم اما بی صبر بازگشت به تبریز

ستاره تراکتور در الجزیره متوقف شد

عکاشه حمزاوی مهاجم الجزایری تی تی ها بابت مشکوک اعلام شدن ۴ تن از اعضای این تیم به بیماری کرونا احساس نگرانی می کند ولی می گوید که به قراردادش پایبند است.

ستاره  تراکتور در الجزیره متوقف شد

به گزارش "ورزش سه"، عکاشه حمزاوی مهاجم الجزایری که در نیم فصل به جمع تراکتوری ها اضافه شد، عملکرد نسبتا مناسبی از خود ارائه داده است. او که در تعطیلی لیگ به کشورش بازگشت، باتوجه به شروع تمرینات باید هر چه زودتر خود را به تبریز برساند، هر چند به خاطر مشکلات پروازی، تا به این لحظه موفق به انجام این کار نشده است.

 

این مهاجم 30 ساله در گفتگویی با خبرنگار ما درباره شرایط کشورش الجزایر در روزهای کرونایی عنوان داشت: تقریبا همه چیز مثل سایر کشورهاست البته شرایط الجزایر کمی بهتر است. مسابقات لیگ برتر هم تقریبا از 2 ماه پیش متوقف شده آن طور که گفته شده ممکن است بعد از 20 روز از سر گرفته شود.

 

وی در رابطه با اینکه باتوجه به شروع تمرینات چه زمانی می تواند خودش را به تبریز برساند اظهار داشت: من واقعا دوست دارم که برگردم ولی همه جا و همه چیز اینجا تا 1 ژوئن ( 12 خرداد) بسته و تعطیل است! بعد از این تاریخ می توانم از الجزایر به قطر و از قطر به ایران خودم را برسانم. من خیلی دوست دارم که برای کمک به باشگاه خودم را برسانم و هم چنین دوست دارم بازی های بیشتری برای تراکتور بازی کنم چرا که همه چیز را آن جا دوست دارم.

 

مهاجم الجزایری تی تی ها در پاسخ به این سوال که آیا از سرگیری رقابت ها را کار درستی می داند یا نه هم گفت: دوست ندارم در این جزئیات ورود کنم. من با تراکتور قرارداد دارم و باید با احترام برخورد کنم. اگر آن جا مایلند که مسابقات را به اتمام برسانند، من برخواهم گشت و در غیر این صورت در کشورم خواهم ماند.

 

1498957

 

حمزاوی با شنیدن خبر اینکه ۴ بازیکن تراکتور مشکوک به بیماری کرونا هستند، شوکه شد و با نگرانی عنوان داشت: من این موضوع را نشنیده بودم، اگر مواردی که گفته شده مثبت باشند شرایط بسیار سخت خواهد بود.

 

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این موضوع آیا ترسی بابت تمرین کردن ندارد نیز ادامه داد: اگر مثبت بودن مواردی که گفتید اثبات شود، تمامی بازیکنان نگران خواهند بود. البته من به قراردادم پایبندم و روش ها و ابزار زیادی هم برای دور ماندن از بیماری کرونا وجود دارد که می تواند کمک کند.

 

عکاشه حمزاوی در رابطه با عملکردش در مدت حضور در تراکتور هم اذعان داشت: زمانی که داشتم با شرایط سازگار می شدم، کرونا همه چیز را تعطیل کرد. من داشتم روز به روز بهتر می شدم چرا که احساس راحتی در تیم پیدا کرده بودم. تمامی بازیکنان باتوجه به این که هواداران زیادی داریم، باید سعی کنند عالی باشند مخصوصا مهاجمان. فکر نمی کنم که فشاری روی بازیکنان خارجی باشد و همه چیز با تمرین سخت و ثبات به دست می آید.

 

1498958

 

مهاجم سرخ پوشان در رابطه با شرایط زندگی در تبریز و کیفیت لیگ ایران نیز عنوان داشت: رک و پوست کنده بگویم که تمامی‌ مردم ایران بسیار فوتبال را دوست دارند به خصوص مردم تبریز که عاشق تیمشان هستند. زندگی زیباست، همان گونه که در تبریز هم هست و من واقعا در این شهر زیبا احساس راحتی می‌کنم. در رابطه با لیگ هم باید بگویم که هر لیگی ویژگی های خاص خودش را دارد. به نظر من لیگ ایران بازیکنان فوق العاده ای دارد و البته بسیار لیگی فیزیکی است.

 

حمزاوی در پایان در رابطه با شانس قهرمانی تیمش نیز گفت: به نظرم در شرایط کنونی هر چهار تیم جدول شانس قهرمانی دارند. به خصوص تیم هایی که در این مرحله از لیگ خوب عمل کنند. من قبل از امضای قراردادم می دانستم به چه تیم پرهواداری می آیم و ما باید با تمام وجود برای خوشحالی آن ها تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها