کد خبر : 1685926 | 06 خرداد 1399 ساعت 13:36 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

حق و حقوق ما چه می شود؟

محمدی مهر: کسی که کرونا گرفته تقصیر خودش است

مدافع ذوب آهن می گوید هیچ بازیکنی در تمرین کرونا نگرفته است.

محمدی مهر: کسی که کرونا گرفته تقصیر خودش است

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد محمدی مهر در باره تست کرونای بازیکنان ذوب آن گفت: ما تست کرونای خود را پشت سر گذاشته ایم و همه بازیکنان ما منفی شدند. مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

او در مورد بازگشت سرمربی ذوب آهن به ایران هم گفت: آقای رادولوویچ در کشورشان پروازها  بسته است و قرار است با بازشدن پروازها به ایران برگردند. البته ما همین الان هم داریم تمرینات سختی زیر نظر کادرفنی تیم مان پشت سر می گذاریم.

 

مدافع ذوب آهن در مورد انصراف چند تیم از حضور در لیگ برتر گفت: حرف من این است که مگر این بازیکنان در تمرین کرونا گرفته اند که می خواهند از حضور در لیگ برتر انصراف بدهند؟ آنها رعایت نکرده اند و کرونا گرفته اند. من در خانه بودم و به بیماری کرونا مبتلا نشده ام.

 

1498969

 

وی افزود: من خودم دیدم که منشا در اوج کرونا تمرین اختصاصی می کرد و خبر آن را در رسانه ها می خواندم. نمی شود که به خاطر بی انضباطی چند نفر لیگ را تعطیل کنند. هیچ بازیکنی با تمرین در شرایط امن کرونا نمی گیرد.

 

محمدی مهر در پایان گفت: همه می گویند لیگ تعطیل شود ولی کسی نمی گوید حق و حقوق  بازیکنان چه می شود. در 3 ماهی که تمرینات به خاطر کرونا تعطیل بود ما پولی نگرفته ایم، حالا هم که جز فوتبال هنر دیگری نداریم و بدون پول نمی توانیم زندگی کنیم. شرایط زندگی ما سخت است و اکثر فوتبالیست ها از خانواده های ضعیف هستند و امیدوارم باشگاه ها طوری رفتار کنند که به بازیکنان آسیب نرسد.

 

دیدگاه‌ها