کد خبر : 1685940 | 06 خرداد 1399 ساعت 14:20 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

احمدزاده: ترسیدیم ولی در اتاق‌های یکنفره هستیم

هافبک فولاد خوزستان در واکنش به خبر ابتلای چند عضو این تیم به ویروس کرونا اعلام کرد هنوز از نفراتی که مبتلا شده‌اند خبر ندارد.

احمدزاده: ترسیدیم ولی در اتاق‌های یکنفره هستیم

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده، هافبک تاثیرگذار و تکنیکی فولاد خوزستان که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوسته، در واکنش به خبر مربوط به ابتلای 5 عضو این باشگاه به ویروس کرونا گفت: واقعا نمی‌دانم کدام عضو باشگاه مبتلا شده است و تنها می‌توانم آرزوی سلامتی برای آنها داشته باشم.

 

وی ادامه داد: این خبر نگران کننده ای در اردوی ما بود و صادقانه باید بگویم که اکنون ترسیده‌ایم. برای خودم این ترس شخصی نیست و بیشتر نگران خانواده‌مان هستیم. بهرحال شاید ما ورزشکار باشیم و کمی قدرت مبارزه بیشتری با این بیماری را داشته باشیم اما برای خانواده ما که هر کدام درگیر بیماری هستند شاید ابتلا به این بیماری خطرناک تر باشد.

 

احمدزاده درباره شرایط اردوی این تیم گفت: اکنون در هتل هستیم و باید این را بگویم که خوشبختانه تدابیر خوبی از سوی مدیران باشگاه در نظر گرفته شده و هر بازیکن و عضو تیم اتاقی مجزا دارد و از این حیث شاید شرایط کمی بهتر و دور از استرس باشد. با این حال چیزی از آینده نمی‌دانیم و منتظر تصمیم مدیران هستیم.

دیدگاه‌ها