کد خبر : 1685941 | 06 خرداد 1399 ساعت 14:20 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

زورشان به پرسپولیس نمی‌رسد، بهانه می‌گیرند؛

حلالی: کرونا هست؛ نمی توانیم خانه نشین شویم که!

اسماعیل حلالی هافبک سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران در مورد شرایط تیم های پایه و بی پولی این رده صحبت کرد.

حلالی: کرونا هست؛ نمی توانیم خانه نشین شویم که!

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل حلالی هافبک سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران در مورد شرایط تیم های پایه و بی پولی در این رده بیان کرد: کرونا کل دنیا را تحت تاثیر قرار داده و فوتبال هم بخشی از آن است. باید بخشی از منافع خودمان را نادیده بگیریم. در میان فوتبالیست های دنیا این موضوع بوده است و اگر در ایران هم اتفاق بیفتد، شرایط بهتر می شود. کرونا در میان خواهد بود و باعث شده که بهداشت ما بیشتر شود.


او ادامه داد: کرونا یاد داد که در روابطمان مواظب خودمان باشیم. من به عنوان یک بازیکن که به یک باشگاه بزرگ می آیم، بالا مواظب رفتارم باشم. بازیکن باید حرفه ای باشد و مراقب خودش باشد. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و از بیماری کرونا درس هایی برای آینده بگیریم.


سوالی از حلالی در رابطه با کرونا گرفتن بازیکنان و بهانه برخی تیم ها برای تعطیلی لیگ بود، که او عنوان کرد: خب خیلی ها کرونا گرفته اند. اگر در خانه هم رعایت نکنیم، کرونا می گیریم. اصلا خانه نشستن عوارض دیگری دارد. باید بیاییم به کار و یاد بگیریم  چطور زندگی کنیم. در فوتبال هم باید یاد بگیرند. الان گفته اند همه تست کرونا بدهند. کشور ما اما امکانات خوبی ندارد. بهتر بود تمام تیم ها را به کمپ می بردند و به آنها اجازه خروج نمی دادند تا 9 بازی تمام شود. تا برای سال های بعد چاره ای اندیشیده شود.


از حلالی در مورد هجمه ای که روی پرسپولیس وجود دارد و حرف های سرپرست باشگاه استقلل پرسیدند که او اضافه کرد: برگزاری لیگ به خاطر پرسپولیس نیست. یعنی چی این حرف؟ خب یکی مثل سرپرست باشگاه استقلال وقتی می بیند، زورش به پرسپولیس نمی رسد، این چیزها را بهانه می کند. جامعه ما باید با بیماری کرونا کنار بیاید. حالا ما نشستیم خانه. 2 ماه دیگر این بیماری تشدید شود، چه کاری باید بکنیم. یک کسی جواب من را بدهد. باید فکرمان را قوی کنیم و بعد به جامعه بازگردیم.

دیدگاه‌ها