کد خبر : 1685943 | 06 خرداد 1399 ساعت 14:25 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

بخشی از طلبها داده شد

کامیابی نیا: اتحادیه بازیکنان و مربیان جلو بیایند

کامیابی نیا می‌گوید کرونا ممکن است سال آینده هم باشد و باید بتوانیم کنار این بیماری زندگی کنیم.

کامیابی نیا: اتحادیه بازیکنان و مربیان جلو بیایند

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا که امروز در باشگاه پرسپولیس حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران حاضر شد و در ابتدای صحبت هایش در مورد تمرینات سرخپوشان عنوان کرد: دست باشگاه و آقای پیروانی درد نکند که در این مدت خیلی زحمت کشیدند و نکات بهداشتی را خیلی خوب رعایت می‌کنند و امیدواریم همینطور تا آغاز لیگ پیش برویم.

 

کامیابی نیا با اشاره به تست جسمانی بازیکنان پرسپولیس هم گفت: دکتر بدنساز از تمام بچه ها یک تست گرفت و شرایط همه خوب بود. شرایط خیلی خوب نیست اما امیدواریم در این تایم که تا شروع لیگ مانده، به شرایط آرمانی برسیم.

 

هافبک دفاعی سرخ ها راجع به برگزاری لیگ نیز اظهار داشت: در مورد موضوع برگزاری خیلی بیش از حد صحبت کردیم و باید به وزارت بهداشت احترام بگذاریم که گفته تیم ها باید تمرین کنند و بازی ها هم برگزار شوند و باید نکات بهداشتی رعایت شده و ادامه لیگ به انجام برسد تا لیگ تمام شود.

 

وی درباره پرداختی به بازیکنان نیز توضیح داد: آقای رسول پناه که فعلا در راس کار هستند خیلی زحمت می‌کشند و تا حالا هم یک مقدار از طلب بچه ها دادند. الان یک قراردادی با اسپانسر بسته اند و امیدوارم آن ها هم به تعهداتشان عمل کنند و باشگاه هم که خداراشکر طلب بازیکنان را می‌دهند و امیدوارم همینطور پیش برود تا بچه ها دغدغه ای نداشته باشند.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا در صورت تعطیلی لیگ، حقوقش را خواهد بخشید یا نه، گفت: به هر حال این را باید یک همفکری اساسی کنیم و یک اتحادیه بازیکنان و مربیان داریم و باید تصمیم گیری شود. اما این بیماری حالاحالاها هست و باید با آن کنار بیاییم. اینطور نیست که بگوییم واکسنش یک ماه دیگر می‌آید و ممکن است سال آینده هم همین بیماری باشد. بالاخره باید فکر اساسی شود و بتوانیم کنار جامعه ماهم فوتبال را جلو ببریم و مردم از این فوتبال لذت ببرند.

دیدگاه‌ها