کد خبر : 1685960 | 06 خرداد 1399 ساعت 15:37 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاپو گومس:

می خواستم بمیرم چون نگذاشتند به اتلتیکو بروم

ستاره آرژانتینی آتالانتا هفت سال پیش در آستانه انتقال به اتلتیکو مادرید قرار داشت.

می خواستم بمیرم چون نگذاشتند به اتلتیکو بروم

به گزارش "ورزش سه"، پاپو گومس بدون شک یکی از ستاره های آتالانتا محسوب می شود. او زیر نظر گاسپرینی توانسته به اوج دوران فوتبالش برسد و در 32 سالگی همچنان نقشی تعیین کننده در این تیم ایتالیایی دارد.

نقش او در اوجگیری آتالانتا در سری آ و رسیدن این باشگاه یه یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان غیر قابل انکار است. گومس در سن لورنزو آرژانتین بود که درخشید و سپس راهی کاتانیا شد. سال 2013 از اتلتیکو پیشنهاد خوبی دریافت کرد ولی در نهایت انتقال او منتفی شد و قرضی به متالیست اوکراین پیوست. گومس از 2014 برای آتالانتا بازی می کند.

 

 

1499016

 

 

ستاره آرژانتینی که 4 بازی ملی نیز در کارنامه دارد، در مورد ناکامی اش در انتقال به اتلتیکو گفت:« تابستان 2013 بود که در آرژانتین با دیگو سیمئونه دیدار کردم و ناهار را باهم صرف کردیم. او به من اطمینان داد که پس از بازگشت به اسپانیا، از سران باشگاه درخواست خواهد کرد تا برای جذب من اقدام کنند. همانطور هم شد ولی در نهایت کاتانیا و اتلتیکو بر سر رقم انتقال به توافق نرسیدند. کاتانیا 10 میلیون یورو می خواست ولی اتلتیکو شش میلیون یورو بیشتر نمی داد. به خاطر 4 میلیون یورو به اتلتیکو نرفتم و می خواستم بمیرم.»

 

گومس فصل جاری هفت گل برای آتالانتا زده و 12 پاس گل نیز داده است. این احتمال وجود دارد که او همراه آتالانتا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به اتلتیکو برخورد کند.

 

 

1499017

دیدگاه‌ها