کد خبر : 1685962 | 06 خرداد 1399 ساعت 16:12 | 46.3K بازدید | 6 دیدگاه

دو سال پس از آخرین رقص

رونالدو و پایان دراماتیک به 9 سال فراموش نشدنی

امروز دومین سالروز آخرین بازی کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال و پایان یکی از باشکوه ترین مقاطع تاریخ کهکشانی هاست.

رونالدو و پایان دراماتیک به 9 سال فراموش نشدنی

به گزارش "ورزش سه"، امروز 26 می دومین سالروز قهرمانی شماره 13 رئال مادرید در چمپیونزلیگ است. رئال در فینال کیِف توانست لیورپول را 3-1 شکست دهد اما طعم شیرین پیروزی خیلی زود جای خود را به تردیدها در مورد ادامه حضور کریستیانو رونالدو داد.

 

 

1498335

 

 

دقایقی پس از سوت پایان بازی، کریستیانو رونالدو مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت:« بازی برای رئال مادرید باعث افتخارم بود و خاطرات خوبی برایم به جا ماند.» استفاده از فعل گذشته، بلافاصله باعث ترس و نگرانی در میان هواداران رئال شد. در حالی که بسیاری مشغول خوشحالی بودند، به یکباره و با شنیدن مصاحبه رونالدو، تحت تاثیر جدایی احتمالی او نگران و مضطرب شدند. همه با خود می گفتند که واقعیت دارد رونالدو قصد جدایی دارد؟

 

اختلافات رونالدو و پرز از زمستان 2018 شروع شد و کار به جایی رسید که رونالدو پیش از فینال کیِف تصمیم خود برای جدایی را گرفته بود. معدود بازیکنان رئال از تصمیم او آگاه بودند. زیدان که البته این قضیه را می دانست، خودش نیز برای ادامه کار در رئال دچار تردید شده بود و زودتر از همه از هدایت تیم استعفا کرد.

 

 

1499029

 

 

فردای همان روز و در جشن قهرمانی باشکوه در برنابئو، هواداران یک صدا نام رونالدو را فریاد می زدند و هم تیمی ها با در آغوش گرفتن او یک صدا فریاد "کریستیانو بمان" سر دادند. اوضاع اما وخیم تر از حد تصورات بود و اختلافات فوق ستاره با پرز به حدی رسیده بود که دیگر راه بازگشتی وجود نداشت.

هرچند جدایی رونالدو دو ماه بعد نهایی شد ولی فینال کیِف در واقع آخرین بازی او با پیراهن رئال بود. از این جدایی هر دو طرف ضربه خوردند.

 

 

1499031

 

 

رونالدو نتوانست در سال های 2018 و 2019 فاتح توپ طلا شود و در لیگ قهرمانان نیز حذفی غم انگیز در یک چهارم نهایی برابر آژاکس را تجربه کرد. رئال البته صدمات جدی تری از این جدایی خورد. فصل 19-2018 برای کهکشانی ها تنها با قهرمانی جام جهانی باشگاه ها همراه بود.

رئال در لیگ قهرمانان و در یک هشتم برابر آژاکس حذف شد. در لالیگا و کوپا دل ری هم توفیقی پیدا نکرد. شرایط رئال در فصل جاری اما بسیار بهتر شده و کهکشانی ها پس از فتح سوپرکاپ اسپانیا، همچنان در لالیگا و لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارند.

 

 

1499030

 

 

پس از دو سال اوضاع بین رونالدو و فلورنتینو پرز هم به حالت عادی برگشته تا جایی که او میهمان ویژه ال کلاسیکوی اخیر بود. رونالدو در برنابئو مورد استقبال گسترده هواداران قرار گرفت و بار دیگر صدای تشویق او در برنابئو طنین انداز شد. فوق ستاره ای که در 9 سال توانست 450 گل برای رئال به ثمر برساند و 4 قهرمانی اروپا، دو قهرمانی لالیگا، 4 توپ طلا و بسیاری افتخارات دیگر را کسب کرد.

 

 

1483784

دیدگاه‌ها