کد خبر : 1685967 | 06 خرداد 1399 ساعت 15:57 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

بارسا و بند جدایی مسی، نگرانی در حد صفر!

سران بارسا اطمینان دارند که لیونل مسی تابستان امسال از بند موجود در قراردادش برای جدایی استفاده نخواهد کرد.

بارسا و بند جدایی مسی، نگرانی در حد صفر!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، قرارداد لیونل مسی با بارسا تا ژوئن 2021 اعتبار دارد و در آن بندی موجود است که به او اجازه می دهد همین تابستان بارسلونا را ترک کند ولی سران بارسا به این اطمینان رسیده اند که فوق ستاره آرژانتینی حداقل امسال چنین کاری انجام نخواهد داد.

هرچند هنوز از جانب لیونل مسی پیغام خاصی در این زمینه دریافت نشده ولی آنها شکی ندارند که این بازیکن هیچ تمایلی برای استفاده از بند جدایی ندارد.

 

 

1498916

 

 

شنبه گذشته لیونل مسی با جوزپ بارتومئو و اسکار گرائو(رئیس و مدیر اجرایی) در کمپ تمرینی بارسا دیدار کرد و برای دقایقی به صحبت پرداختند. در طول دوران قرنطینه نیز ارتباط بین مسی با سران باشگاه پیوسته و مداوم بود و چندی بار به صورت آنلاین در مورد کاهش دستمزد بازیکنان و نیز روند بازگشت به تمرینات و شرایط سلامتی او و خانواده اش گفت و گو کردند.

 

مسی که کاپیتان اول بارساست، نقش مهمی در توافق بین باشگاه و بازیکنان برای کاهش 70 درصدی دستمزدها داشت و او بود که بازیکنان را متقاعد کرد دو درصد دیگر از دستمزدشان را کاهش دهند تا کارکنان غیرورزشی باشگاه بتوانند دستمزد خود را 100 درصد دریافت کنند.

علاوه بر این، مصاحبه اخیر مسی نیز نشانه ای دیگر از این بود که او فصل بعد نیز در بارسا خواهد ماند. مسی ضمن تمجید از کیفیت لائوتارو مارتینز(گزینه اول انتقالاتی بارسا) گفت که سران باشگاه باید در خریدها دقت کنند چرا که وضعیت اقتصادی پساکرونا به گونه ای است که دیگر هیچ تیمی در نقل و انتقالات حق اشتباه ندارد. مسی بدون شک فصل 21-2020 را نیز با بارسلونا شروع خواهد کرد.

 

 

Así fue la firma de la última renovación de Leo Messi
 

دیدگاه‌ها