کد خبر : 1685977 | 06 خرداد 1399 ساعت 16:56 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

نصر اصفهانی: طرف حساب ما سرمربی تیم ملی است

نفت پولش را از اسکوچیچ می‌خواهد، نه فدراسیون!

رییس هیات مدیره باشگاه نفت آبادان اعلام کرد در ماجرای طلب 140 هزار دلاری از اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال کاری ندارند.

نفت پولش را از اسکوچیچ می‌خواهد، نه فدراسیون!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه حدود 4 ماه از جدایی دراگان اسکوچیچ از نفت آبادان و حضورش در راس کادرفنی تیم ملی ایران می گذرد اما غرامت 140 هزار دلاری هنوز به باشگاه آبادانی پرداخت نشده است. در تفاهم نامه ای که نفت با اسکوچیچ برای جدایی امضا کرده بود، یک بند وجود داشت که در صورت عقد قرارداد این مربی کروات با تیم های ایرانی او باید 140 هزار دلار بابت غرامت به نماینده آبادان پرداخت کند اما هنوز این پول به باشگاه نفت داده نشده تا آنها به فیفا شکایت کنند.


در چنین شرایطی گفته می شود مسئولان فدراسیون فوتبال به اسکوچیچ تضمین داده بودندکه این پول را پرداخت خواهند کرد و در این رابطه آنها قصد دارند خودشان با مسئولان نفت طرف شوند تا شاید بتوانند تخفیف بگیرند و مبلغ کمتری به باشگاه آبادانی بدهند اما نفتی ها همچنان راضی به این موضوع نیستند.


نصر اصفهانی، رییس هیات مدیره باشگاه نفت آبادان در این باره گفته است: «قبلا این موضوع توسط فدراسیون فوتبال بحث شد و ما هم به این درخواست پاسخ دادیم. طرف حساب ما شخص دراگان اسکوچیچ است و او باید در رابطه با این پرونده از ما تقاضای تشکیل جلسه بدهد نه فدراسیون فوتبال و یا حتی وزارت ورزش و جوانان.»


این مقام مسئولان باشگاه آبادانی می گوید که فیفا در این خصوص تصمیم می گیرد و بر سر مواضع شان جدی هستند: «منتظر هستیم فیفا طی روز‌های آینده جواب این پرونده را بدهد. تا جایی که شد به اسکوچیچ زمان دادیم و حتی از او درخواست کردیم جواب ایمیل ما را بدهد. وقتی بی میلی او را دیدیم ترجیح می‌دهیم فیفا کار خودش را در این پرونده انجام دهد.»

دیدگاه‌ها