کد خبر : 1685985 | 06 خرداد 1399 ساعت 17:20 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

جو هارت:

می دانم قرار نیست برای رئال بازی کنم ولی.....

سنگربان سابق تیم ملی انگلیس و منچسترسیتی مشتاق است تا در خارج از لیگ برتر به فوتبالش ادامه دهد.

می دانم قرار نیست برای رئال بازی کنم ولی.....

به گزارش "ورزش سه"، جو هارت بین سال های 2006 تا 2016 عضو باشگاه سیتی بود ولی با آمدن پپ گواردیولا او جایگاهش در این تیم را از دست داد و به صورت قرضی راهی تورینو شد. هارت پس از یک دوره حضور قرضی دیگر در وستهام بود که از تابستان 2018 به صورت قرضی راهی برنلی شد ولی اوضاع در این تیم هم خوب پیش نرفته است.

 

 

1498984

 

 

هارت از دسامبر 2018 و پس از شکست 5-1 از اورتون، دیگر در لیگ برتر به میدان نرفته و تنها 19 بازی برای برنلی انجام داده است. قرارداد او در پایان فصل تمام می شود و او قصد ندارد در انگلیس به فوتبالش ادامه دهد.

 

هارت در این رابطه گفت:« شاید اگر موفقیت هایی که در لیگ برتر به دست آورده ام را نداشتم، برای ترک لیگ برتر آماده نبودم. چیزی که می خواهم این است که دوست دارم بخشی از یک پروژه مهم باشم. می دانم قرار نیست به رئال مادرید بروم ولی عطش و انگیزه ام را از دست نداده ام و می دانم که در فوتبال اوضاع چگونه پیش می رود.»

 

 

1498985

 

 

هارت ادامه داد:« لیگ برتر برای من فوق العاده بوده ولی دوست دارم چالشی دیگر در خارج از انگلیس را تجربه کنم. البته که دوست دارم یک فرصت جدید دیگر در انگلیس نصیبم شود ولی می دانم که کار دشواری خواهد بود. من هنوز دروازه بان خوب و با تجربه ای هستم. در انتهای فصل بازیکن آزاد خواهم بود و انگیزه های فراوانی هم دارم.»

 

دیدگاه‌ها