کد خبر : 1685993 | 06 خرداد 1399 ساعت 17:54 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای تلویزیون اسپانیا

پخش بازی های رئال و بارسا با صدای هواداران!

گروه رسانه ای که حق پخش بازی های لالیگا را در اختیار دارد، در صدد است با از سرگیری بازی ها، به شکل جالبی اقدام به پخش مسابقات کند.

پخش بازی های رئال و بارسا با صدای هواداران!

به گزارش "ورزش سه"،  نخست‌وزیر اسپانیا روز شنبه اعلام کرد مجوز شروع مجدد رقابتهای لالیگا در پشت درهای بسته از تاریخ 8 ژوئن (19 خرداد) صادر شده است. 

 

 

1496987

 

 

زارش‌های قبلی حاکی از این بود که اولین مسابقه لالیگا روز 23 خرداد برگزار خواهد شد ولی یکشنبه شب خاویر تباس رئیس لالیگا گفت که شروع مجدد فصل احتمالا با برگزاری دیدار دربی شهر سویل در سانچس پیسخوان و روز 22 خرداد خواهد بود. دیداری که پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. در واقع 11 هفته پایانی با این شرایط به انجام می رسد.

 

 

1482683

 

 

گروه تلویزیونی «مدیاپرو» اسپانیا که حق پخش تلویزیونی بازی‌های لالیگا را دارد، می‌خواهد با از سرگیری این رقابت‌ها، بازی‌های باقیمانده را با صدای ضبط شده تماشاگران از بازی‌های گذشته پخش کند، تا هم به نوعی خلاء نبودن تماشاگران در بازی‌ها حس نشود، هم اینکه جو هیجانی را به هنگام برگزاری‌ بازی‌ها به بازیکنان و بینندگان منتقل کند.

 

در حال حاضر در فاصله 11 هفته مانده به پایان فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی اسپانیا، بارسلونا با دو امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید، صدرنشین است.

دیدگاه‌ها