کد خبر : 1686003 | 06 خرداد 1399 ساعت 18:12 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

آلکمار و شکایت از فدراسیون فوتبال هلند به یوفا

باشگاه آلکمار از فدراسیون فوتبال هلند به یوفا برای انتخاب آژاکس به عنوان نماینده فوتبال این کشور در لیگ قهرمانان اعتراض کرد.

 آلکمار و شکایت از فدراسیون فوتبال هلند به یوفا

به گزارش "ورزش سه، باشگاه آلکمار نامه‌ای به یوفا ارسال کرده است. دلیل، شکایت از تصمیم اتحادیه فوتبال هلند(KNVB) برای انتخاب آژاکس آمستردام به عنوان تنها نماینده این کشور در مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان اروپاست.

 

 

Ajax-Alkmaar

 

 

هنگامی که KNVB ماه گذشته بقیه فصل هلند را به دلیل همه‌گیری کرونا به حالت تعلیق درآمده بود، لغو کرد، آژاکس با اختلاف گل در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته بود. این امر باعث شد تا KNVB جایزه اتوماتیک لیگ قهرمانان آژاکس را به آژاکس اعطا کند ولی سرنوشت قهرمانی لیگ این کشور مشخص نشد. 

 

هلند یکی از کشورهای انگشت شمار اروپایی است که اعلام کرد قهرمان لیگ معرفی نمی‌شود و لیگ را نیمه تمام رها کرد. اکنون باشگاه آلکمار بر این باور است که آن‌ها باید به عنوان تیم برتر صعود می‌کردند زیرا در این فصل آژاکس را در خانه و خارج از خانه شکست داده بودند. با این حال فدراسیون فوتبال هلند اعلام کرد که قصد ندارد تصمیم خود را تغییر دهد.

اتحادیه فوتبال فوتبال هلند در این زمینه و طی بیانیه ای اعلام کرد:« ما به AZ اطلاع داده‌ایم که هیچ چیز تغییر نکرده است. ما رتبه بندی را حفظ می‌کنیم و آژاکس شماره یک است.»

 

 

1499052

دیدگاه‌ها