کد خبر : 1686004 | 06 خرداد 1399 ساعت 18:21 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز رئال برای واگذاری قرضی مهاجم صرب

کوریره دلو اسپورت ادعا می کند که باشگاه رئال مادرید چراغ سبز خود را برای انتقال قرضی لوکا یوویچ به یک تیم دیگر نشان داده است.

چراغ سبز رئال برای واگذاری قرضی مهاجم صرب

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ در نقل و انتقالات تابستانی گذشته با قراردادی به ارزش ۶۰ میلیون یورو از آینتراخت فرانکفورت جدا شد و به رئال مادرید پیوست. در حالی که بسیاری معتقد بودند این بازیکن می‌تواند رقیب مهمی برای کریم بنزما در خط حمله رئال باشد و حتی این بازیکن را نیمکت‌نشین کند اما چنین اتفاقی رخ نداده و او عملکرد دور از انتظاری از خود ارائه داده است.

 

 

1495550

 

 

عملکرد نه چندان خوب لوکا یوویچ و مصدومیت های متوالی این بازیکن باعث شده که شایعات زیادی درباره علاقه رئال مادرید برای فروش او به گوش برسد. همچنین طی هفته های گذشته صحبت هایی درباره علاقه باشگاه میلان برای جذب این مهاجم صرب به عنوان جانشین زلاتان ابراهیموویچ مطرح بوده است.

 

با این وجود گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که روسونری قادر نخواهد بود که لوکا یوویچ را با قرارداد دائم به خدمت بگیرد و در همین راستا نیز کوریره دلو اسپورت مدعی شده که باشگاه رئال مادرید چراغ سبز خود را برای انتقال قرضی این مهاجم جوان نشان داده است؛ موضوعی که می‌توانند این خبر خوب و ویژه برای میلان باشد.

دیدگاه‌ها