کد خبر : 1686009 | 06 خرداد 1399 ساعت 18:33 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

روبن: گواردیولا بهترین مربی دنیاست

آرین روبن پپ گواردیولا را بهترین مربی دنیا می داند و دیدگاه های هجومی او را ستود.

روبن: گواردیولا بهترین مربی دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، در پایان فصل گذشته بود که آرین روبن، ستاره 36 ساله و هلندی بعد از یک دهه درخشان در بایرن مونیخ تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت. آرین روبن با کسب 12 عنوان قهرمانی لیگ در چهار کشور مختلف و همچنین لیگ قهرمانان اروپا در سال 2013 و چندین جام دیگر، فصل قبل با دنیای فوتبال وداع کرد.

 

 

1499056

 

 

روبن در بایرن سه فصل زیر نظر پپ گواردیولا بازی کرد و او را بهترین مربی دنیا می داند. او سال 2009 توسط فن‌خال به بایرن آورده شد و با مربیانی چون کارلو آنچلوتی، یوپ هاینکس و نیکو کواچ در آلیانز آرنا و همچنین ژوزه مورینیو در چلسی همکاری داشته است.

 

روبن در مورد پپ گواردیولا گفت:« من سبک مربیگری و مهم‌تر از هر چیزی ایده های تهاجمی گواردیولا را دوست دارم و پپ در این زمینه استاد همه است. پس از مدتی کار با پپ متوجه شدم که به یک بازیکن کامل تر از گذشته تبدیل شده ام. برای من، پپ بهترین مربی جهان است. سه سال با او در مونیخ بسیار آموزنده و خاطره انگیز بود.»

 

 

1406943

 

 

اخیرا شایعاتی در مورد بازگشت روبن به فوتبال نیز منتشر شده است. طبق ادعای گلوبواسپورته برزیل،  مدیران بوتافوگو با آرین روبن تماس گرفته و مذاکراتی برای خرید این بازیکن در هفته آتی داشته اند. البته هنوز این بازیکن هلندی پاسخی به مدیران بوتافوگو نداده و در حال ارزیابی شرایط است.

دیدگاه‌ها