کد خبر : 1686013 | 06 خرداد 1399 ساعت 19:03 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پائولو سزار:

بهترین بازیکن پاری سن ژرمن، مارکینیوس است

پائولو سزار، مدافع سابق پاری سن ژرمن، معتقد است که مارکینیوس بهترین بازیکن حال حاضر این تیم است.

بهترین بازیکن پاری سن ژرمن، مارکینیوس است

به گزارش "ورزش سه"، پائولو سزار بین سال های 2002 تا 2007 برای پاری سن ژرمن بازی کرد و چهار سال بعد از جدایی او بود که با سرمایه گذاری قطری ها، این باشگاه به یکی از بهترین های فوتبال اروپا تبدیل شد. در این مدت این باشگاه های ستاره های زیادی را به خدمت گرفت؛ از جمله نیمار، کیلیان امباپه و ادینسون کاوانی اما به نظر سزار، مارکینیوس بهترین بازیکن پاریسی هاست.

او در یک مصاحبه اینستاگرامی گفت:" به نظر من، مارکینیوس بازیکن فوق العاده ای است. در حال حاضر، او بهترین بازیکن پاری سن ژرمن است. او باید جایگاهش در ترکیب اصلی تیم ملی برزیل را تثبیت کند. در این صورت است که هواداران بیشتر او را خواهند شناخت و از او تقدیر خواهند کرد.

 

1394444

 

علاوه بر این، مسئله فقط بازی او نیست. همه از آمادگی ذهنی او مطلع هستند. او از آن نوع بازیکنانی است که نظرشان را بیان می کنند و فکر می‌کنم این فوق العاده است. او بازیکنی است که من کاملا به او احترام می گذارم."

در دیدارهایی که تیاگو سیلوا، کاپیتانی پاریسی ها در زمین حضور ندارد، مارکینیوس بازوبند کاپیتانی را به بازو می بندد اما برای سزار، مسئله اصلی نمایش های خود این بازیکن در زمین است.

" بازوبند کاپیتانی برای من مهم نیست. آنچه برای من اهمیت دارد این است که او با یا بدون توپ، به یک شکل بازی می‌کند. درست است که در فرانسه، وقتی شما صاحب بازوبند هستید، احترام بیشتری به شما گذاشته می شود اما الزامات دیگری هم وجود دارد."

دیدگاه‌ها