کد خبر : 1686019 | 06 خرداد 1399 ساعت 19:24 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

شرینگام:

هری کین باید از دوران حرفه‌ای‌اش بهترین بهره را ببرد

تدی شرینگام، مهاجم سابق منچستریونایتد و تاتنهام، از هری کین، کاپیتان سفیدهای لندن، خواست تا در مورد قدم بعدی دوران حرفه ای اش به دقت تصمیم گیری کند.

هری کین باید از دوران حرفه‌ای‌اش بهترین بهره را ببرد

به گزارش "ورزش سه"، هری کین که در حال حاضر کاپیتان تیم ملی انگلیس است، بعد از ناکامی در راه کسب جام با تاتنهام، اکنون قصد دارد وایت هارت لین را ترک کند و در این بین گفته می شود که منچستریونایتد آماده است تا برای خرید او دست به کار شود و حتی از پیشنهاد 246 میلیون دلاری این باشگاه صحبت می شود.

تدی شرینگام که بین دو مقطع حضور در تاتنهام، برای منچستریونایتد بازی کرد و در فصل 99-1998، با شیاطین سرخ یک سه گانه تاریخی را فتح کرد، به خودی شرایط هری کین را درک می کند اما از این باشگاه خواست تا با در نظر گرفتن همه جوانب، در مورد آینده اش تصمیم بگیرد.

او به اسکای اسپورتس گفت:" شباهت هایی وجود دارد اما باید نگاه کنید و ببینید که تاتنهام اکنون کجا قرار دارد و زمانی که من برای شان بازی می کردم، کجا بود.

 

1489560

 

فکر می کنم زمانی که من بازی می کردم، جاه طلبی ای در باشگاه نبود و ما به رتبه ای دست پیدا نمی کردیم. حداقل تاتنهام فعلی در بین 4 تیم اول لیگ جای دارد، برای کسب جام هایی تلاش می کنند، آنها همین تازگی در فینال چمپیونزلیگ حضور داشتند.

او باید این شرایط را در نظر بگیرد. آیا او می خواهد برود؟ آیا بازیکنان بزرگی به تاتنهام خواهند رفت تا در کنار او بازی کنند یا او برای بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگ خواهد رفت؟

در حال حاضر، می توانم بگویم که دوران حرفه ای او در تابستان به شکل باثباتی پیش رفته اما فکر می کنم اکنون بر سر تقاطع قرار دارد. اگر آنها امسال به چیزی نرسند یا برای کسب جامی تلاش کنند، تغییری اتفاق خواهد افتاد.

هری فقط یک دوران حرفه ای دارد و می خواهد چیزی ببرد. باید ببینیم چه رخ می دهد اما توصیه من به او این است:" هری، تو فقط یک دوران حرفه ای داری، از آن بیشترین بهره را ببر."

دیدگاه‌ها