کد خبر : 1686032 | 06 خرداد 1399 ساعت 20:04 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

تنها راه حل بازگشت پل پوگبا به یوونتوس

پل پوگبا برای بازگشت به یوونتوس مسیر دشواری پیش رو دارد.

تنها راه حل بازگشت پل پوگبا به یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پل پوگبا یک سال دیگر با منچستریونایتد به اتمام می رسد و به نظر می رسد جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو قطعی باشد. بر خلاف گذشته، رئال مادرید دیگر علاقه چندانی به خرید پل پوگبا ندارد و به نظر می رسد یوونتوس مهم ترین مشتری او در شرایط فعلی به شمار می آید.

 

1490868

 

حالا کوریره دلااسپورت مدعی شد باشگاه یوونتوس به پل پوگبا اطلاع داده که اگر می خواهد منچستریونایتد را برای بازگشت به تورین ترک کند، باید دستمزدش را برای فصل بعد کاهش دهد. در حال حاضر این ستاره 27 ساله و فرانسوی دستمزد 12 میلیون یورویی در سال دریافت می کند که پرداخت چنین رقمی در توان بیانکونری نیست و تنها راه حضور دوباره او در ترکیب یوونتوس، تخفیف دادن پوگبا به این تیم است.

 

مسئله دیگر مربوط به هزینه این انتقال است، زیرا منچستریونایتد همچنان حداقل 100 میلیون یورو برای فروش پل پوگبا درخواست کرده است. البته ممکن است با ورود بازیکنانی چون مانند داگلاس کاستا، آدرین رابیو یا آرون رمزی، بتوان قیمت خرید پل پوگبا را کاهش داد. اما مشکل اینجاست که منچستریونایتد علاقه دارد الکس ساندرو یا مریح دمیرال راهی اولدترافورد شوند که یوونتوس قصد فروش آنها را ندارد.

دیدگاه‌ها