کد خبر : 1686036 | 06 خرداد 1399 ساعت 20:39 | 27.2K بازدید | 1 دیدگاه

سیتی و رد پیشنهاد معاوضه با بارسلونا

منچسترسیتی پیشنهاد معاوضه بین ژائو کانسلو و نلسون سمدو را رد کرده است.

سیتی و رد پیشنهاد معاوضه با بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا و کاهش نقدینگی در حساب بانکی باشگاه های بزرگ، به نظر می رسد تمایل به خرید بازیکنان مورد نظر از طریق معاوضه در این تابستان افزایش می یابد و احتمالا این روشی مرسوم در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

 

1445069

 

اما نشریه مارکا مدعی شد منچسترسیتی علاقه ای به معاوضه بین ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی اش با نلسون سمدو از بارسلونا ندارد. کانسلو تابستان سال گذشته راهی سیتی شد، اما در اولین فصل حضور در ورزشگاه اتحاد نتوانست عملکرد خوبی ارائه دهد و اغلب نیمکت نشین کایل واکر بود. کانسلو تا اینجای فصل تنها در هشت بازی در ترکیب ابتدایی سیتیزن ها قرار گرفته است.

 

اما در این شرایط نیز سیتی پیشنهاد بارسلونا را رد کرد و عدم شفافیت در قرارداد ارائه شده را دلیل این تصمیم دانسته است. در فصل نقل و انتقالات زمستانی نیز اخباری در مورد احتمال انتقال سمدو به سیتی منتشر شد، اما در آن مقطع نیز پپ گواردیولا تمایلی به نهایی کردن این خرید نشان نداد.

 

اما باز هم بعید به نظر می رسد ژائو کانسلو فصل بعد جایی در ترکیب سیتی داشته باشد. او که سابقه بازی هم در اینتر و هم در یوونتوس را در کارنامه دارد، مورد توجه این دو تیم قرار گرفته و احتمالا سری آ مقصد بعدی این مدافع پرتغالی خواهد بود.

دیدگاه‌ها