کد خبر : 1686039 | 06 خرداد 1399 ساعت 20:59 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

رودریگو:

شرط می بندم بارسلونا فاتح لالیگا می شود

رودریگو، مهاجم باتجربه والنسیا معتقد است بارسلونا این فصل نیز قهرمان لالیگا خواهد شد.

شرط می بندم بارسلونا فاتح لالیگا می شود

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو در فصل زمستان و بعد از مصدومیت لوییس سوارز تا آستانه انتقال به بارسلونا نیز پیش رفت، اما در نهایت باشگاه کاتالونیایی علاقه ای به پرداخت رقم هنگفت 120 میلیون یورویی نشان نداد و رودریگو در مستایا ماندنی شد. حالا این بازیکن در مورد ادامه فصل و شرایط از سرگیری مسابقات صحبت کرده است.

 

1473534

 

رودریگو گفت: "شرط می بندم که بارسلونا قهرمان لالیگا خواهد شد. البته ادامه فصا تحت تاثیر شرایط قرار گرفت و ما نمی توانیم با همان شرایط گذشته به میادین بازگردیم. خواهیم دید که چگونه بدن در ماه پرفشار و در دمای هوای ماه ژوئن و قانون پنج تعویض سازگار می شود. این یک وضعیت جدید است، اما من با با ترس از مصدومیت بازی نخواهم کرد.

 

بازی کردن پشت درهای بسته؟ این اتفاق زشت و ناراحت کننده است و انگار یک جلسه تمرینی پیش رو دارید و شما احساس نمی کنید این یک بازی رسمی است. ما خواهیم دید که چه زمانی می توان با حضور هواداران دوباره بازی کرد. هرکسی که با شرایط جدید سازگار شود، بیشترین شانس را خواهد داشت.

 

مهمانی بازیکنان سویا؟ شما باید مسئولیت پذیر باشید، ما باید اولین کسی باشیم که به قوانین پایبند هستیم. آنها اشتباه کردند و این اتفاقی است که شما باید از رخ دادن آن جلوگیری کنید. کار ساده ای نیست، اما تمام دنیا می خواهند بیرون بروند و هیچ بهانه ای وجود ندارد."

دیدگاه‌ها