کد خبر : 1686073 | 07 خرداد 1399 ساعت 08:20 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

شجاع؛ آماده لادسیما با پرسپولیس! (عگس)

شجاع خلیل زاده که تاکنون 8 جام قهرمانی به دست آورده، حالا امیدوار است با پرسپولیس دو جام دیگر کسب کند تا تعداد جام های قهرمانی اش دو رقمی شوند.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع 30 ساله تیم فوتبال پرسپولیس که چهارمین سال حضورش در این تیم را آغاز خواهد کرد، در این سال ها عملکرد بسیار خوبی در ترکیب سرخپوشان داشته و توانسته زوج خوبی را با کاپیتان سرخ ها، سیدجلال حسینی بسازد. او البته می‌توانست زودتر از لیگ هفدهم با سیدجلال هم تیمی شود اما در لیگ دوازدهم ترجیح داد به جای پرسپولیس راهی سپاهان شود و همان فصل هم حسینی اصفهان را به مقصد اردوی قرمزهای تهران ترک کرد.

 

شجاع در سپاهان یک قهرمانی لیگ چهاردهم به دست آورد و همچنین عضو تیمی بود که در فینال جام حذفی پرسپولیس را از پیش رو برداشت. در پرسپولیس اما اوضاع برای او بهتر هم پیش رفت و دو قهرمانی لیگ، سه سوپرجام و یک جام حذفی سبب شد تا مدافع شماره 3 تعداد جام های دوره حرفه ای فوتبالش را به عدد 8 برساند. حالا او امیدوار است با پرسپولیس در جام حذفی دو برد و در لیگ برتر پنج برد کسب کند تا قهرمانی هایش دو رقمی شوند.

 

در فوتبال ایران کمتر پیش آمده که بازیکنی 10 جام قهرمانی به دست آورد اما شجاع حالا در دوران اوج فوتبالش ممکن است به این افتخار برسد و در سال های آینده نیز این تعداد را بیشتر کند. نکته مهم این است که وی در این سال ها همیشه بازیکن فیکس پرسپولیس بوده و نقشی کلیدی در کسب افتخارات دوران برانکو و همچنین موفقیت با کالدرون و یحیی گل محمدی ایفا کرده است.

 

از طرف دیگر خلیل زاده در دور جدید تمرینات پرسپولیس با انگیزه بیشتری ها حاضر شده تا آمادگی قبلی را بازیابد و مورد توجه کادرفنی جدید تیم ملی قرار بگیرد. شجاع در تیم ملی تحت هدایت کی روش کمتر مورد توجه قرار گرفت و در زمان ویلموتس نیز فرصتی برای دعوت از او پیش نیامد اما حالا این مدافع بلند قد و سرزن امیدوار به دعوت از سوی اسکوچیچ است.

 

1499125

دیدگاه‌ها