کد خبر : 1686085 | 07 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش فلیک از سانچو؛ شایعات قوت گرفت

ستایش هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ از جیدون سانچو ستاره دورتموند شایعات اخیر درباره احتمال انتقال او به بایرن را پررنگ‌تر کرده است.

ستایش فلیک از سانچو؛ شایعات قوت گرفت

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در هفته‌های اخیر شایعات درباره احتمال انتقال جیدون سانچو، پدیده انگلیسی دورتموند به بایرن مونیخ قوت گرفته، صحبتهای هانسی فلیک سرمربی باواریایی‌ها بعد از پیروزی 1-0 دیروز تیمش مقابل زردپوشان و ستایش او از جیدون سانچو، این شایعات را پررنگ‌تر کرده.

 

1499136

 

سانچو که علاوه بر بایرن، مورد توجه چند باشگاه لیگ برتری هم قرار دارد دیروز در جریان شکست 1-0 دورتموند مقابل بایرن، به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت. فلیک که در پایان بازی با سوالهای خبرنگاران درباره سانچو روبرو شده بود او را استعدادی بزرگ و استثنایی خواند.

 

فلیک در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت:" دوست ندارم درباره بازیکنانی که با باشگاه‌های دیگر قرارداد دارند صحبت کنم. ولی می‌توانم بگویم جیدون سانچو بازیکن باکیفیتی است و برای بوروسیا دورتموند خیلی خیلی خوب بازی می‌کند".

 

1499138

 

سرمربی بایرن در ادامه صحبتهایش گفت:" سانچو استعداد بزرگی است و کیفیتی استثنایی دارد. چاره‌ای نداریم جز اینکه اقرار کنیم که دورتموند بازیکن خیلی خیلی خوبی دارد".

 

 

دیدگاه‌ها