کد خبر : 1686092 | 07 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار فاوره با شکست مقابل بایرن مونیخ؟

کوواچ برای انتقام از بایرن به دورتموند می‌آید

صحبتهای دوپهلوی لوسین فاوره سرمربی دورتموند بعد از شکست دیروز تیمش مقابل بایرن، به شایعاتی درباره آینده او در این باشگاه دامن زده است.

کوواچ برای انتقام از بایرن به دورتموند می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، لوسین فاوره سرمربی دورتموند بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل بایرن مونیخ که دیروز در بازی کلاسیکر و در خانه زردپوشان دورتموند اتفاق افتاد در گفتگو با خبرنگاران از تایید اینکه تا پایان قراردادش در دورتموند خواهد ماند خودداری کرد تا شایعاتی درباره جدایی او از این باشگاه مطرح شود.

 

1499147

 

در بازی بزرگ دیروز که در خانه دورتموند، سیگنال ایدونا پارک برگزار شد باواریایی‌ها به لطف گل تماشایی جاشوا کیمیش موفق شدند شاگردان فاوره را شکست دهند تا امیدهای قهرمانی زردپوشان عملا از بین برود.

 

فاوره، سرمربی سوئیسی دورتموند در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ پرسشی درباره اینکه آیا می‌تواند تیمش را به قهرمانی برساند گفت:" چند ماه است که این حرفها زده می‌شود. من روزنامه نمی‌خوانم ولی می‌دانم چه خبر است. من ظرف یکی دو هفته آینده در این باره صحبت خواهم کرد".

 

1499150

 

شایعات درباره آینده فاوره در دورتموند وقتی در آلمان پررنگ‌تر شد که لوتار ماتئوس هم بعد از بازی دیشب در گفتگو با تلویزیونهای این کشور  گفت معتقد است فاوره به زودی از سمتش برکنار شده و جایش را به نیکو کوواچ سرمربی سابق بایرن می‌دهد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها