کد خبر : 1686101 | 07 خرداد 1399 ساعت 10:25 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی ستاره 110 میلیون یورویی از کاتالان ها؛

نگه داشتن دمبله به صلاح بارسا نیست!

قیمت دمبله به شکل فزاینده‌ای رو به کاهش است و از سوی دیگر، بارسا نمی‌خواهد دستمزد بالای او را بپردازد. به این ترتیب آنها تصمیم به انتقال این بازیکن گرفته‌اند.

نگه داشتن دمبله به صلاح بارسا نیست! 

به گزارش ورزش سه ، باشگاه بارسلونا امید بسیاری به فرانسیسکو ترینکائو 20ساله، که در ژانویه از براگا خریداری شد و آنسو فاتی 17ساله برای فصل بعد دارد. اگر مهاجم پرتغالی بارسلونا خوش بدرخشد و فاتی هم به همین روند ادامه بدهد، مدیران بارسلونا حاضر خواهند بود که دمبله را واگذار کنند، حتی اگر از فروش او بلافاصله کسب درآمد نکنند.

 

باشگاه حاضر است که او را مانند فیلپیه کوتینیو واگذار کند. کوتینیو به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست. بایرن 12 میلیون یورو برای انتقال قرضی یکساله او داد و دستمزد او، که حدود 12 میلیون یورو در سال است را هم تقبل کرد. آنها گزینه خرید این بازیکن با قیمت 120 میلیون یورو را داشتند.

 

البته مدیران بارسلونا انتظار ندارند که بایرن بند خرید را فعال کند اما امیدوارند که عملکرد او در آلمان به ‌حدی خوب باشد که بتوانند او را به باشگاه دیگری بفروشند و بخش زیادی از 160 میلیون یورویی که برای خریدش پرداخت کردند را برگردانند. بارسلونا دمبله را پنج ماه پیش از کوتینیو خریداری کرد. آنها برای جذب دمبله، 110 میلیون یورو به بوروسیا دورتموند دادند و بسته به شرایط، تا 40 میلیون یورو دیگر هم می‌پردازند. دستمزد او هم حدود 12 میلیون یورو در سال است و او در دو سال و نیم اخیر، تنها هشت بار 90 دقیقه کامل را در میدان بوده است.

 

او از زمان پیوستن به بارسلونا 10 بار مصدوم شده است. کیکه ستین، مربی بارسلونا بر این باور است که اگر مشکلات او حل شود، می‌توان او را احیا کرد اما اولویت باشگاه این است که در بحران ویروس کرونا، بودجه‌اش را کم کند و رفتن این بازیکن به این موضوع کمک می‌کند. مدیران بارسا به صورت جدی به فکر قرض دادن او هستند.

 

1475964

 

بارسلونا در انتهای فصل گذشته، هدف را روی کسب 120 میلیون یورو درآمد از فروش بازیکنان گذاشت. آنها بازیکنانی مانند مالکوم را به زنیت و آندره گومش را به اورتون واگذار کردند. آنها همچنین در انتقالی تعجب‌انگیز، کارلس پرس را در ژانویه به رم فروختند، آن هم در زمانی که نیاز به مهاجم داشتند اما حالا گزارش شده که بارسلونا نیاز دارد تا ماه تیر، 70 میلیون یورو دیگر به دست بیاورد.

 

باشگاه بر این باور است که چاره‌ای جز انتقال بازیکنانش ندارد، چرا که تعطیلی موقت لالیگا از نظر مالی فشار سنگینی به باشگاه آورده است و این احتمال وجود دارد که بازی‌ها در نوکمپ تا زمستان بدون تماشاگر برگزار شود.اما مسأله این است که کدام باشگاه حاضر می‌شود دمبله را قرض بگیرد؟ گزارش شده که یوونتوس به دنبال جذب این بازیکن 23ساله است. پاری‌سن‌ژرمن هم به جذب او علاقه دارد.

 

هر دو سناریو ایده‌آل خواهند بود، چون بارسلونا پیانیچ را از یوونتوس می‌خواهد و البته همچنان آرزوی خرید نیمار را دارد. با رفتن دمبله به یکی از این دو باشگاه، بارسلونا به اهدافش نزدیک‌تر خواهد شد اما یوونتوس و پی‌اس‌جی باید متقاعد شوند که انتقال دمبله به سودشان خواهد بود و او می‌تواند در باشگاه جدیدش، اوضاعش را برگرداند و دوباره به شرایط آرمانی برسد.

دیدگاه‌ها